Саудівська Аравія відмовилася від українського літака Ан-132."Ми презентували програму керівництву Саудівської Аравії, перспективи будівництва заводу.
Компанія KACST свої зобов'язання за першим договором виконала - оплатила будівництво літака-демонстратора.
"Антонов" побудував Ан-132D і почав його випробування.
Саудівська компанія Taqnia Aeronautics стала партнером по просуванню Ан-132 на ринку.
Але відбулася зміна партнера за програмою, і процес призупинився", - розповів президент "Антонова" Олександр Донець у інтерв'ю УНІАН.
За його словами, військовий замовник вирішив, що йому "потрібна трохи інша машина"."Та "Антонов" не заморозив проект Ан-132.
Ми шукаємо і замовника, і партнера.
Нещодавно показали Ан-132D в Індії.
Літак справив хороше враження, бо створенний на основі Ан-32, який добре себе зарекомендував у експлуатації індійськими ВПС.
Тільки нова модель сучасніша, з повністю цифровою кабіною, оснащена імпортними двигунами", - сказав Донець.
Ан-132 - перший літак в лінійці "Антонова" без російських комплектуючих.
Літак призначений для польотів на близько- і середньомагістральних маршрутах.
Може виконувати різні завдання з перевезення вантажів.
Матиме крейсерську швидкість в 500 км/год.
і максимальну висоту крейсерського польоту 9000 м з максимальним навантаженням в 9,2 т.
Перший політ Ан-132 виконав у березні 2017 року.
Літаки повинні були випускатися в Україні і Саудівській Аравії, на замовлення якої Ан-132 був розроблений.
Поки в Саудівській Аравії буде будуватися завод, в Україні планували побудувати 20 літаків.
Потім мінімальний темп виробництва повинен був скласти 12 літаків на рік на кожній лінії.