Про це розповів глава київського представництва Posco International Цой Ха Йонг в інтерв'ю ЦТС .
«Торгівля зерном без своєї логістики — терміналів, вагонів, автотранспорту, не вигідна.
Тому, ми і вирішили інвестувати в термінал.
Це перший крок.
У нас є плани щодо подальшого розвитку логістики», — сказав Цой Ха Йонг.
Але зауважив, що однак про розмір парку вагонів поки говорити рано.
«Завдяки унікальному розташуванню і інфраструктурі терміналу ми не надто залежимо від пропускної здатності залізничної гілки в Миколаївському порту.
Тому основна частина логістики буде здійснюватися за допомогою залізниці», — пояснив він.
Глава Posco в Україні додав, що залізниця є стратегічно важливою для розвитку терміналу.
«Торгівля зерном без своєї логістики — терміналів, вагонів, автотранспорту, не вигідна.
Тому, ми і вирішили інвестувати в термінал.
Це перший крок.
У нас є плани щодо подальшого розвитку логістики», — сказав він.
Термінал забезпечує прийом, зберігання і відвантаження олії і зерна.