Роботи на Подільсько-Воскресенському мосту тривають.
За його словами, скоро на ньому приберуть тимчасові опори і ми вже побачимо міст без іржавих оков.
«До речі, Подільсько-Воскресенський - найбільший арочний міст в Європі і буде найвитривалішим за навантаженнями.
На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії, прокладуть трубопровід», - зазначив Кличко.
Він повідомив, що нещодавно будівельники здійснили «буквально ювелірну роботу».
Поєднали стики мосту, що виконані в найскладніший спосіб.
«Він дозволяє мінімізувати коливання між частинами мосту до міліметрів.
На арці встановили сучасне обладнання, яке вивчає «поведінку» всього мосту», - розповів мер.
Усі в‘язі арочної конструкції мосту остаточно закріпили за допомогою понад 1500 високоточних болтів.
Ці роботи тривали тільки одну ніч, коли метал «заспокоївся» і не розширювався через підвищення температури.
Підготовчі роботи тривали два тижні.