Найпопулярніші авто у різних країнах світу: що купують і чому

main image main image

Найпопулярніші авто у різних країнах світу: що купують і чому

Транспорт.

Наприклад, пікапи Ford F – лідери продажу американського ринку ось уже 32 роки поспіль.

Найбільш продавані в 2018 році в Україні автомобілі – Renault Duster, KIA Sportage, Toyota RAV4, Toyota Camry, Renault Logan і Hyundai Tucson.

Ця тенденція збереглася і на 2019 рік.

Журналісти autocentre.ua, на основі аналізу статінформації світового постачальника автомобільної бізнес-аналітики – компанії JATO Dynamic, вирішили з'ясувати, які найбільш продавані автомобілі в різних країнах світу.

Видання наводить цифри населення країни, називає найпопулярнішу в 2018 році модель авто і пробує зрозуміти, з чим пов'язана така популярність.

США.

фото wikipedia.org.

Що: Ford серії F – продано 909 330 авто.

Населення: 327 млн осіб.

Чому: пікапи Ford F – лідери продажу американського ринку ось уже 32 роки поспіль.

Американці люблять це авто за великі габарити і кліренс, всепрохідність, невибагливість і відмінні технічні характеристики.

Його ненажерливість американців не лякає – паливо в США зараз коштує близько 80 центів за літр.

А великі розміри авто відповідають широті штатівських просторів.

Китай.

фото wikipedia.org.

Китай – найбільший у світі ринок для продажу нових автомобілів.

У 2018 році тут було продано 23,25 млн нових авто.

Що: Nissan Bluebird Sylphy - продано 481 216 авто.

Населення: 1,386 млрд людей.

Чому: цікаво, що незважаючи на величезну кількість власних виробників, лідером продажів в Китаї є японське авто.

Втім, щодо кількості населення продаж трохи більше 481 тисячі авто – це небагато.

Любов китайців до Sylphy складно зрозуміти – вони говорять про симпатії до його дизайну, економічності та зручних габаритів.

Японія.

фото wikimedia.org.

Що: мікроавтобус кей-кар Honda N-Box – продано 241 870 авто.

Населення: 127 млн осіб.

Чому: японці люблять тільки свої автомобілі, терпіти не можуть «американців», і скептично ставляться до «європейців».

А кей-кари, на їх думку, це ідеальний варіант – маленькі і дуже економні.

Як у покупці, так і в змісті з точки зору палива, обслуговування та сплати податків.

Індія.

фото wikimedia.org.

Що: Maruti Suzuki Alto – продано 234 471 авто.

Населення: 1,340 млрд людей.

Чому: тому що це найменше (відмінно для завантажених доріг Індії) та найдешевше авто в країні – близько $3 800.

Індія – п'ятий у світі ринок з продажу нових авто.

І мініатюрний Alto в 2018 році становив кожен 14-й продаж.

Бразилія.

фото wikimedia.org.

Що: Chevrolet Onix – продано 210 451 авто.

Населення: 210 млн осіб.

Чому: Бразилія – шостий за величиною ринок нових автомобілів.

Минулонр року кожен 12-й покупець зупинив свій вибір на Chevrolet Onix.

Популярність цього авто базується на дешевій ціні.

А оскільки бразильці чхати хотіли на безпеку, їх навіть не зупинило те, що за версією NCAP, цей хетчбек в травні 2017 року отримав нуль зірок за безпеку.

Німеччина.

фото wikipedia.org.

У 2018 році тут було продано близько 3,4 млн нових авто.

Що: Volkswagen Golf – продано 172 434 авто.

Населення: 83 млн осіб.

Чому: німці, як і японці люблять тільки своє.

Volkswagen Golf лідирує в продажах у Німеччині ось уже п'ятий рік поспіль, хоча і демонструє падіння показників порівняно з попередніми роками.

Франція.

фото wikipedia.org.

Що: Renault Clio – продано 151 434 авто.

Населення: 67 млн осіб.

Чому: французи теж прихильники своїх марок.

В рейтингу найпопулярніших моделей у них домінують машини місцевих брендів – дев'ять з десяти бестселерів французькі.

Свій автопром французи цінують за затишність салонів – кажуть, у «іноземців» все не так.

За свій особливий плавний дизайн і прийнятні ціни.

А ще говорять про наявність «душі» у французьких автомобілів, і що під цим розуміється – можна тільки гадати.

Італія.

фото wikipedia.org.

Що: Fiat Panda – продано 130 206 авто.

Населення: 61 млн осіб.

Чому: як бачите, жителі багатьох країн схильні любити вітчизняного виробника.

Італійці також прихильники свого автопрому, і їх любов виливається в масовій купівлі хоч вже і застарілої, але звичної Panda.

Незважаючи на скорочення ринку продажів авто в 2018 році, жителі Італії дуже цінують мініатюрну машинку за зручність парковки в містах, низьку купівельну вартість і вартість експлуатації.

Так що на дешеву Panda, як і раніше припадає, один з кожних 15 проданих авто.

Південна Корея.

фото wikimedia.org.

Що: Hyundai Grandeur – продано 113 101 авто.

Населення: майже 52 млн осіб.

Чому: Hyundai Grandeur цінують у Південній Кореї за простір і ергономічність салону, плавність ходу, легкість управління, технологічність і економічність експлуатації укупі з презентабельним зовнішнім виглядом.

Тому, його високі продажі, переважно, формуються юрособами – Grandeur любить купувати південнокорейський бізнес і..

таксопарки.

Росія.

фото wikipedia.org.

Що: Lada Vesta – продано 108 363 авто.

Населення: 146 млн осіб.

Чому: продажі нових автомобілів в 2018 році в Росії зросли на 12,8% порівняно з 2017 роком.

Lada залишилася найпопулярнішим брендом, а Vesta легко посіла перше місце з часткою нових реєстрацій на 17,5%.

Чому росіяни люблять цей автомобіль? За те, що він «свій».

Що не дуже дорогий, і добре витримує експлуатацію.

За його заточенность під російські реалії.

Туреччина.

фото wikipedia.org.

Що: Fiat егейського моря – продано 649 36 авто.

Населення: 80 млн осіб.

Чому: Fiat Egea є найбільш продаваним авто в Туреччині ось уже третій рік поспіль.

І це при тому, що турецький авторинок в 2018 році обвалився на величезних 35%.

Fiat Egea – це просто переназваний для Туреччини Fiat Tipo.

Турки люблять простір, комфорт і понти, і Fiat Egea, на їхню думку, відповідає всім цим вимогам.

До того ж, він у них один із найдешевших.

Як повідомляв УНІАН, продажі нових легкових автомобілів у країнах Європейського Союзу (без урахування Мальти) у січні-квітні 2019 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року, знизилися на 2,6% - до 5,3 млн одиниць.

Фото и видео