/http%3A%2F%2Fstorage.agravery.com%2Fuploads%2F%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2581%25D1%2582%25D0%25B8%2F%25D0%25BF%25D1%2596%25D0%25BA%25D1%2581%25D0%25B0%25D0%25B1%25D0%25B5%25D0%25B9%2Fbank-note-209104_1920%2520(1).jpg)
ЄБРР інвестуватиме в річкову логістику України
Про це повідомила заступник глави ЄБРР в Україні Марина Петров під час Graine Ukraine, пише «Агропортал».
«Це питання не одного знакового проекту, а більш глобального розкриття можливостей для інвестицій.
Ми працюємо над фінансуванням вагонів-зерновозів, і працюємо з приватними компаніями.
У минулому році фінансували УЗ і продовжуємо працювати з електрифікації шляхів до Миколаївського і Херсонського портів.
Це проект, який вже підписаний і скоро буде запущений», — розповіла Марина Петров.
За її словами, в майбутньому ЄБРР розраховує на прийняття закону про концесії в порте Херсон, щоб ще більше збільшити потужності українських портів.
«Ми також ведемо роботу по судноплавству на Дніпрі, підтримуємо "НІБУЛОН" і сподіваємося, що візьмуть закони, які дозволять гравцям заходити на цей ринок.
Важлива ситуація з енергетичними вузлами на шлюзах - вони неефективні і стають все більш небезпечними», — зазначає Марина Петров.
За її словами, в ЄБРР сподіваються, що український банківський сектор почне рости, і після реформ банки почнуть активно кредитувати економіку, оскільки в Україні є проблема кредитування дрібного бізнесу.
«Думаю, що найбільша складність у фінансуванні банком маленького аграрія в тому, що не можна оцінити його дієздатність, незрозуміло, чи є у нього фінансова звітність і як йдуть фінансові потоки, застави — це другорядне», — каже Марина Петров.
Нагадаэмо, Світовий банк дає Україні $200 мільйонів позики на розвиток АПК.

