Екологія стала новою зброєю проти бізнесу, – експерт
Екологія стала новою зброєю проти бізнесу, – експерт

Екологія стала новою зброєю проти бізнесу, – експерт

"Вечерние вести".

Екологічна тематика, вже широко використовувана для досягнення бізнес цілей перебралася в політику.

Про це пишуть автори матеріалу на сайті "Обозреватель", визначивши сім основних тем, з якими політики будуть йти у владу.

При цьому, за словами політолога Олександр Палій, екологічна тематика є популістською, так як простих рецептів вирішення екологічних питань не існує.

Разом з тим, це не заважає використовувати її в будь-яких цілях.

"Під різноманітними екологічними гаслами можуть боротися один з одним олігархи.

У нас же було багато громадських організацій, які типу за екологію, а насправді їх метою було або якесь підприємство зупинити, або гроші з бізнесменів збити.

Таке часто буває.

Але не існує якогось тверезого рішення, як вплинути на екологію.

Ось вони кричать про екологічні проблеми.

А що слід зробити? На цьому все і закінчується – на єдиному питанні.

Оскільки немає простих рецептів вирішення екологічних питань", - вважає Палій.

При цьому, тему екології на виборах на поточних парламентських виборах будуть використовувати в основному в регіонах, впевнені опитані політологи.

"Екологія в піраміді Маслоу знаходиться досить високо, і підніматися від теми безпеки, від теми холодильника до неї – досить довго.

Тому масово цю тему на загальнодержавному рівні експлуатувати навряд чи будуть.

Інша справа – рівень мажоритарників.

Хоча б одну актуальну тему в будь-якому окрузі можна знайти – якісь могильники або ще щось.

І її можна включити одним з пунктів у перелік обіцянок", – вважає Петренко.

У цілому, за словами авторів матеріалу, виборча кампанія обіцяє бути досить брудною і щедрою на обіцянки.

Варто тільки пам'ятати, що обіцяне, швидше за все, ніхто і не збирається виконувати.

Источник материала
Поделиться сюжетом