НБУ створив підрозділ для захисту прав споживачів фінансових послуг, - Смолій
НБУ створив підрозділ для захисту прав споживачів фінансових послуг, - Смолій

НБУ створив підрозділ для захисту прав споживачів фінансових послуг, - Смолій

Яків Смолій.

Пресс-служба НБУ.

Національний банк України (НБУ) вважає своїм першочерговим завданням посилення захисту споживачів фінансових послуг та у зв'язку із затримкою ухвалення закону про захист фінансових послуг створив спеціальний підрозділ для цього.

"Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг і створює спеціальний підрозділ, який буде займатися цими питаннями", – заявив Смолій.

За його словами, що в Нацбанку дуже сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні, але парламент вирішив інакше.

"Однак це не привід залишати людей наодинці з їхніми проблемами з банками та небанківськими фінустановами", – підкреслив глава НБУ.

За його словами, перш за все, це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.

Смолій також повідомив, що Центробанк розробив стратегію фінансової грамотності.

"Національний банк взяв на себе лідерство і розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності..

Наша мета - підготувати молодь жити в реальному світі, сповненому викликів і швидких змін", - додав він.

У червні 2017 року Верховна Рада повернула законопроект на доопрацювання з наступним поданням на повторне друге читання.

Источник материала
Поделиться сюжетом