Як повідомляє CNBC, за словами директора туристичного агентства Solo.
East Сергія Іванчука, замовлення на червень, липень і серпень зросли приблизно на 40% після виходу серіалу.
Туристичний сайт Kayak виявив, що попит на авіаквитки до Києва виріс на 18% з моменту виходу серіалу, а додаток Travel Hopper зафіксував збільшення на 8%.
"Поп-культура дійсно стимулює багато розмов і натхнення навколо туризму, — пояснила Ліана Корвін, експертка з подорожей у Hopper.
— Це може призвести до поїздки, якої раніше не було".
Міні-серіал "Чорнобиль" складається з 5 епізодів, останній вийшов на екрани 3 червня.
У команді, яка створювала серіал, зазначали, що вибух — "найменш цікаве з того, що сталося", бо "Чорнобиль" — "не фільм-катастрофа, а людська історія".
Знімали серіал у Литві та Києві.
Литву обрали, бо там є радянські будівлі та відповідні локації, а також був доступ до Інгалінської атомної електростанції (так званої сестри Чорнобильської АЕС).
Роль Прип'яті "грав" спальний район Вільнюса.
У Києві вже знімали фінальні епізоди.
На хвилі успіху серіалу про Чорнобиль каналу HBO, до Прип'яті почали масово з'їжджатися блогери.
Показують прес, знявши протирадіаційний костюм.