Вокзал, де хочеться ночувати: як виглядають сучасні залізничні станції в Саудівській Аравії
Вокзал, де хочеться ночувати: як виглядають сучасні залізничні станції в Саудівській Аравії

Вокзал, де хочеться ночувати: як виглядають сучасні залізничні станції в Саудівській Аравії

До дня народження засновника бюро Нормана Фостера Нерухомість 24 нагадувала, як виглядають його найвідоміші творіння.

Нова швидкісна залізнична магістраль "Аль-Харамайн", яка з'єднає Мекку та Медіну, стане одним з наймасштабніших транспортних проектів не лише в Саудівській Аравії, але й у всьому регіоні, пише Dezeen.

Довжина лінії становитиме 450 кілометрів, а її окрасою без сумніву стануть будівлі 4 залізничних станцій, які, окрім Мекки та Медіни, з'являться у місті Джедда та в так званому Економічному місті короля Абдалли.

Будівлі станцій спроектовані як "ворота у місто" і розроблені, щоб забезпечити пасажиропотік понад 60 мільйонів людей на рік.

В основі архітектури всіх станцій лежить однаковий модуль площі, який складається з даху, платформи, залу очікування який можна адаптувати як для кінцевих, так і для проміжних станцій, а також розширити в разі необхідності при збільшенні пасажиропотоку.

Будівлі спроектовані з урахуванням спекотного клімату регіону та зможуть забезпечити прохолоду навіть без використання кондиціонерів.

На перших поверхах будівель встановлені зволожувачі та вентилятори, а через невеликі отвори на даху та стінах всередину будівлі проникає денне світло, яке створює красиву гру світла та тіні.

У канадській провінції Онтаріо нещодавно відкрили будівлю, яка повністю працює від сонячної енергії.

Источник материала
Поделиться сюжетом