Історія люксового бренду Hermès: мільйонні статки та вбивство тварин для створення сумок
Історія люксового бренду Hermès: мільйонні статки та вбивство тварин для створення сумок

Історія люксового бренду Hermès: мільйонні статки та вбивство тварин для створення сумок

Hermès – один з найстаріших, найзнаменитіших та поважних модних Будинків Франції.

Те, що представляє собою Hermès – ціла автентична історія і культура, якій немає рівних.

Люксовий бренд вважається найбільшою величиною для усіх модниць світу.

Зародження бренду.

У 1837 році Тьєррі Ермес відкрив майстерню, яка виготовляла високоякісну кінську збрую лише для європейської знаті.

Аристократи не забарилися з купівлею кінських сідел, і їхній потік став настільки великим, що вже згодом в майстерні почали шити екіпірування для наїзників.

За допомогою своїх синів Адольфа і Еміля-Моріса, Шарль-Еміль робив поставки в елітні сім'ї Європи, Північної Африки, Росії, Азії та Америки.

У 1900 році компанія Hermès розробила сумку Haut à courroies, спроектовану спеціально для наїзників таким чином, щоб в ній було можна носити сідло.

Сумка Haut à courroies / 1stdibs.

У 1918 році компанія пошила перший шкіряний жакет для гри в гольф для самого принца Уельського.

Жакет був оздоблений блискавкою (застібкою для з'єдання деталей одягу), що на той час було новаторством, відтак Hermès став започатковувачем такого виду застібок.

Вже у 1920-30 роках пліч-о-пліч зі шкіряними аксесуарами виходить перша колекційна партія жіночого одягу та перша іменна сумка.

У 1928 році в житті компанії трапився черговий прорив.

Hermès зробив свою першу шовкову хустку.

У 1950-х роках у компанії з'явився власний логотип, на якому помаранчевою фарбою в прямокутній окантовці була зображена карета, запряжена конем.

Також в цих роках була випущена перша парфумована вода.

Впізнаваний логотин Hermès / stockexchange.

Процвітання бренду.

Вже у 1970-х роках головою компанії став Жан Луї Дюма (онук засновника), який запросив на пост двох дизайнерів, які на той час спричинили фурор у Будинку моди.

Ерік Бергер та Бернард Занц у новій колекції представили куртку зі шкіри пітона та джинси зі страусиної шкіри, які були названі "найпривабливішою річчю, яку коли-небудь робив Hermès".

В тому, що ми робимо – зберігається паризький смак до життя та американська енергія.

Ми віримо в стару істину: щоб зберегти традицію, треба давати їй постійний поштовх,.

– зазначив в одному зі своїх інтерв’ю Жан-Луї Дюма-Ермес.

Відтоді доходи компанії становили близько 50-ти мільйонів доларів США.

До 1990-го року, щорічні доходи від продажів зросли до 460-ти мільйонів доларів.

Що посприяло успіху Hermès?.

Тьєррі Ермес ніколи не економив гроші, завжди купував найкращу сировину для своєї продукції.

Наймав найкращих майстрів та професіоналів своєї справи.

Вітрина магазину Hermès / dashinggroup.

Його протестантське віросповідання і виховання допомагало ставитися з педантичністю до бізнесу: вироби виконувалися повільно, але завжди дуже якісно.

Також бізнес не виходив за рамки сім'ї.

Всі ці фактори допомогли перетворитися простій майстерні шкіряних виробів в успішну багатомільярдну корпорацію Hermès.

Знаменитості з сумками Hermès.

Грейс Келлі.

У 1935-му році з'явилася перша культова сумка від Hermès названа "Kelly bag".

Цією моделлю принцеса Грейс Келлі намагалася приховати від папараці свою вагітність.

Однак фото потрапило у видання "Life", а сумка – в історію.

Усі жінки зі знатних сімей одразу захотіли модний аксесуар і собі, однак, щоб його придбати, потрібно було звернутися в модний Будинок із замовленням за попереднім записом і почекати 2 роки.

Цей маркетинговий хід компанії Hermès створив потрібний імідж і статусність аксесуара.

Грейс Келлі з сумкою Hermès / Pinterest.

Жаклін Кеннеді.

Згодом "обличчям" Hermès стала Жаклін Кеннеді і її сумка "Constance", більш відома під кодовою назвою O-bag (друге прізвище Жаклін Онассіс).

Жаклін Кеннеді з сумкою "Constance" / resee.

Джейн Біркін.

Із середини 1980-х років сумка Hermès іменується в честь актриси 1960-х років – Джейн Біркін.

Найдорожче виконання "Birkin Bag" сталося у 1984 році, з помаранчевої крокодилової шкіри і з золотою пряжкою.

Вартість такої сумки складала 50 тисяч доларів.

Що цікаво, найдорожчою у світі сумкою на цей час вважається модель Hermès Himalaya Birkin, яку продали за рекордну суму – майже 380 000 доларів.

Сумка зроблена зі шкіри нільського крокодила, декорована деталями з білого золота і 245 діамантами.

Свою назву модель Himalaya Birkin отримала через те, що відтінок шкіри нагадує схід сонця в Гімалаях.

Найдорожча сумка в світі / mis.

Сучасний Hermès.

У 2011 році з'явилася капсульна колекція м'яких іграшок в коричнево-помаранчевій фірмовій палітрі.

Конячки для дитячої забави перевищували 500 доларів і стали предметом колекціонування.

2013 рік був ювілейним для бренду Lacoste.

Модний будинок Hermès відреагував на 80-річчя побратима випуском і презентацією унікальної тенісної сумки зеленого кольору з кишенею для ракетки.

Тепер цей експонат прикрашає архіви Lacoste.

В цьому ж році в продаж поступили футболки Hermès, які були зроблені з крокодилячої шкіри, а їхня ціна варіювалася від 60 тисяч до 100 тисяч доларів.

Сумка випущена в честь 80-ліття Lacoste / traffic-magazine.

У 2015 році мережею поширювалося повідомлення про те, що Джейн Біркін вимагала, аби сумки не називалися в її честь.

У мене викликає тривогу те, що мисливці з жорстокістю поводяться з крокодилами заради того, щоб Hermès випустили чергову сумку з моїм ім'ям,.

– наголосила Джейн Біркін.

Активісти проти вбивства тварин / veganstvo.

Сьогодні люксовий бренд процвітає, а перші модниці та інлюенсери стоять у чергах місяцями, аби отримати бажану сумку.

Beyonce з сумкою Hermès / purseblog.

Источник материала
Поделиться сюжетом