Про це заявив акціонер і засновник компаній «ТІС» і «М.
Карго» Андрій Ставніцер на своїй сторінці у мережі Facebook.
При цьому він зазначив, що у самих терміналів немає ніяких розпоряджень та інструкцій щодо перевантажень транспорту.
А для того, щоб відправити у перевалочний пункт зерновоз з перевагою зерна, співробітникам габаритно-вагового контролю України необхідно заплатити 400 грн хабаря.
«До нас приходять машини, які важать і 50 і 80 т (обмеження 40).
Дороги, через ці фур, в першу чергу, знаходяться в тому стані, про який ви в курсі.
Хабар людям, які повинні контролювати вагу — 400 гривень», — зазначив Андрій Ставніцер.
За його словами, термінали змушені приймати перевантажені фури з трьох причин:.
відсутність інструкцій, які забороняють приймати перевантажені вантажівки;.
в разі відмови терміналами прийняття зерна від перевантажених фур, є ймовірність того, що вантаж візьмуть конкуренти;.
якщо зерновози НЕ розвантажити, то вони поїдуть в інше місце і продовжать руйнувати дороги.