ЄСПЛ оголосив рішення в справі «Руставі 2», тепер усі активи грузинської телекомпанії повинні перейти ексвласнику

main image main image

ЄСПЛ оголосив рішення в справі «Руставі 2», тепер усі активи грузинської телекомпанії повинні перейти ексвласнику

Це рішення ЄСПЛ оприлюднив 18 липня, передає «Ехо Кавказ» (проєкт «Радіо Свобода»).

«Телекомпанія може оскаржити це рішення у Великій палаті ЄСПЛ.

Разом з тим, Страсбурзький суд не залишив в силі тимчасову постанову, яка забороняє приводити в дію рішення Верховного суду Грузії щодо "Руставі 2", яке передбачає передачу прав на опозиційну телекомпанію лояльному до уряду бізнесменові – одному з її колишніх власників», – йдеться в повідомленні.

ЄСПЛ розглядав скаргу, яку внесли телекомпанії «Руставі 2», «Сакартвело» та два приватних власника.

Зазначається, що до цього понад два роки справу розглядали в судах Грузії.

Згідно з повідомленням, у 2015 році лояльний до нинішньої влади бізнесмен Кібар Халваші, який володів «Руставі 2» у 2004-2006 роках, подав цивільний позов проти нинішніх власників телекомпанії – чотирьох згаданих заявників.

Він стверджував, що при владі «Національного руху» його змусили продати свої акції високопоставленим чиновниками.

У підсумку, суд прийняв на користь Кібара Халваши рішення про замороження активів як телекомпанії «Руставі 2», так і телекомпанії «Сакартвело».

Ця постанова залишилося в силі і по апеляції.

Верховний суд Грузії у березні 2017 постановив, що Кібара Халваши примусили до продажу його акцій, і тепер угоду про продаж має бути розірвано.

Згодом стало відомо, що публічний реєстр Мін'юсту Грузії зареєстрував Кібарі Халваши власником телекомпанії «Руставі 2».

S.» на телеканалі «Руставі-2», російською мовою звернувся до президента Росії Володимира Путіна, використовуючи лише нецензурні вирази.

У зв’язку з інцидентом, під будівлю каналу прийшли мітингувальники, які вимагали вибачень, припинення мовлення каналу та порушення кримінальної справи.

Також вони закликали ведучого та генерального директора «Руставі-2» покинути канал.

8 липня гендиректор «Руставі-2» Ніка Гварамія повідомив, що орган саморегулювання телеканалу «Руставі-2» на два місяці відсторонив від роботи ведучого авторської програми «P.S.» Георгія Габунію, який у прямому ефірі обматюкав президента Росії Володимира Путіна.

Його не звільнили, через два місяці він повернеться до роботи.

11 липня стало відомом, що генеральний директор грузинського каналу «Руставі-2» Ніка Гварамія нецензурно відповів на заяву президента Росії Володимира Путіна, який виступив проти введення обмежень на поставки вина і мінеральної води з Грузії.

Детальніше про подію
ЄСПЛ оголосив рішення в справі «Руставі 2», тепер активи грузинської телекомпанії повинні перейти ексвласнику
ЄСПЛ оголосив рішення в справі «Руставі 2», тепер активи грузинської телекомпанії повинні перейти ексвласнику