«В першому півріччі поточного року ситуація склалася гірше, ніж ми планували.
Зокрема, ми переробили лише близько 180 тис.
т молока проти 207 тис.
т за аналогічний період минулого року.
При цьому ціна на молоко зросла на 7%.
Причиною стало значне скорочення експорту продуктів сирної групи та сухої сироватки, а також масла та сухого знежиреного молока», — розказав він.
В той же час для внутрішнього ринку компанія наростила виробництво плавлених сирів на 19% (майже 1,3 тис.
т); кисломолочних сирів — на 11% (майже 2 тис.
т); сметани — на 5% (більш як 5,3 тис.
т); продуктів дитячого харчування — на 4% (більш як 5,5 тис.
т); вершків ультрапастеризованих — на 28% (більш як 1,3 тис.
«Молока у різних видах пакування виробили на рівні минулого року — понад 27 тис.
Дещо впало виробництво кисломолочних продуктів (на 2% — до 14,7 тис.
Масла та сухої підсирної сироватки виробили на 30% менше, оскільки, по-перше, світові ціни на ці біржові товари були для нас невигідними, а по-друге, ми не робили сирний продукт на експорт в тих обсягах, що в попередні періоди», — додав Сергій Вовченко.
Також «Молочний альянс» збільшив обсяги реалізації на внутрішньому ринку на 2%.
Зокрема, дає результати проект ребрендингу ТМ «Пирятин» — продажі натуральних твердих сирів зросли на 20% (більш як 2,7 тис.
Сергій Вовченко підкреслив, що група планує в другому півріччі дещо змінити структуру завантаження виробничих потужностей, щоб надолужити недоотриманий дохід перших шести місяців року.
Таким чином, доход очікується на рівні 6,2 млрд грн.
Для довідки: Група компаній «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей».
Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.