Продажі Молочного альянсу зросли на 15%
Продажі Молочного альянсу зросли на 15%

Продажі Молочного альянсу зросли на 15%

«В першому півріччі поточного року ситуація склалася гірше, ніж ми планували.

Зокрема, ми переробили лише близько 180 тис.

т молока проти 207 тис.

т за аналогічний період минулого року.

При цьому ціна на молоко зросла на 7%.

Причиною стало значне скорочення експорту продуктів сирної групи та сухої сироватки, а також масла та сухого знежиреного молока», — розказав він.

В той же час для внутрішнього ринку компанія наростила виробництво плавлених сирів на 19% (майже 1,3 тис.

т); кисломолочних сирів — на 11% (майже 2 тис.

т); сметани — на 5% (більш як 5,3 тис.

т); продуктів дитячого харчування — на 4% (більш як 5,5 тис.

т); вершків ультрапастеризованих — на 28% (більш як 1,3 тис.

«Молока у різних видах пакування виробили на рівні минулого року — понад 27 тис.

Дещо впало виробництво кисломолочних продуктів (на 2% — до 14,7 тис.

Масла та сухої підсирної сироватки виробили на 30% менше, оскільки, по-перше, світові ціни на ці біржові товари були для нас невигідними, а по-друге, ми не робили сирний продукт на експорт в тих обсягах, що в попередні періоди», — додав Сергій Вовченко.

Також «Молочний альянс» збільшив обсяги реалізації на внутрішньому ринку на 2%.

Зокрема, дає результати проект ребрендингу ТМ «Пирятин» — продажі натуральних твердих сирів зросли на 20% (більш як 2,7 тис.

Сергій Вовченко підкреслив, що група планує в другому півріччі дещо змінити структуру завантаження виробничих потужностей, щоб надолужити недоотриманий дохід перших шести місяців року.

Таким чином, доход очікується на рівні 6,2 млрд грн.

Для довідки: Група компаній «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей».

Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.

Источник материала
Поделиться сюжетом