Двоє ведучих грузинського телеканалу, де облаяли Путіна, заявили про відставку в прямому ефірі

main image main image

Двоє ведучих грузинського телеканалу, де облаяли Путіна, заявили про відставку в прямому ефірі

Ведучі головного інформаційного випуску грузинської телекомпанії Rustavi 2 заявили про відставку на знак протесту проти звільнення своїх колег новим керівництвом каналу.

Про це вони заявили просто в прямому ефірі під час випуску новин.

Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі заявили, що залишають телеканал, у прямому ефірі своєї програми “Кур’єр”.

"Червоні лінії пересічені.

В" Руставі 2 "почалася тотальна чистка.

Це кінець і для мене, кінець такого" Руставі 2 ", який я любив і який цінували глядачі ..

Я сьогодні залишаю" Руставі 2 ", але залишаю надію, що ми ще побачимось.

Боротьба триває, за краще майбутнє, за вільну Грузію ", - заявив Михайло Сесішвілі.

У свою чергу його співведуча Діана Джоджуа зазначила, що боротьба за порятунок Грузії триває.

"Я прощаюся з вами, побачимося в іншому просторі і на іншому каналі.

Боротьба за порятунок країни триває", - заявила вона.

Після цієї заяви провідних інформаційний випуск програми "Кур'єр" був перерваний.

За кілька годин до цього новий генеральний директор Rustavi 2 Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії, зокрема Георгія Габунії, який у липні в прямому ефірі нецензурно вилаяв президента Росії Володимира Путіна.

Звільнення спровокували заяви критиків про те, що новий власник раніше опозиційного телеканалу Кібар Халваші тісно пов’язаний із чинною владою, і що його дії є спробою адміністрації придушити політичне інакомислення в ЗМІ напередодні парламентських виборів, запланованих на наступний рік.

У липні Європейський суд з прав людини ухвалив, що Rustavi 2 був незаконно відібраний у колишнього власника — бізнесмена Кібара Халваші.

У серпні підприємець заявив, що канал накопичив значні борги і буде проданий.

Колишній генеральний директор Rustavi 2 Ніка Гварамія негайно заявив, що єдиним покупцем, швидше за все, стане голова владної партії “Грузинська мрія” мільярдер Бідзіна Іванішвілі.

В опозиційних колах висловлюється побоювання, що Москва спробує встановити контроль над телекомпанією для посилення впливу на зовнішню і внутрішню політику країни.

Детальніше про подію
У Грузії двоє телеведучих «Руставі-2» пішли з каналу на знак протесту
Грузія: двоє ведучих телеканалу, де облаяли Путіна, заявили про відставку на знак протесту
В Грузии ведущие "Рустави-2" ушли с телеканала в знак протеста