Обсяг ринку медійної інтернет-реклами у першому півріччі 2019 року склав 1,98 млрд грн

main image main image

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами у першому півріччі 2019 року склав 1,98 млрд грн

Про це повідомляє портал AIN.ua, посилаючись на дослідження Інтернет Асоціації України (ІнАУ).

Так, частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами склала 61,41%.

Частки різних видів реклами розподілилися наступним чином:.

Банерна реклама - 34%. In-stream video (реклама у відеоплеєрі: pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 41%. In-page video - 11%. Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки і інші подібні прояви) - 9%. Спонсорство - 5%.

Підсумкова частка мобільного медійної реклами склала 47%:.

Банерна реклама - 20,7%; In-stream video - 22,0%; In-page video - 0,7%; Інші нестандартні рішення - 2,5%; Спонсорство - 1,1%.

Також в результаті дослідження було визначено частка Programmatic розміщень, яка склала 34,6% з боку агентств і 50,8% з боку видавців.