Укрзалізницю слід позбавити монополії на перевезення вантажів, – Козаченко
Укрзалізницю слід позбавити монополії на перевезення вантажів, – Козаченко

Укрзалізницю слід позбавити монополії на перевезення вантажів, – Козаченко

Про це заявив в ефірі 24 каналу голова Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

"Відсутність конкуренції на магістральних перевезеннях та погана логістика монополіста призвели до колапсу із доставкою зернових в порти.

Південно-Західна залізниця наразі взагалі зупинила перевезення збіжжя.

Зриваються контракти, постачальники зазнають колосальних збитків за простій суден", – зазначив голова Аграрної конфедерації.

"Залізниця перевозить нині понад 60 відсотків таких вантажів.

На жаль, та модернізація, яка планувалася, не відбулася.

Монополіст не здатний забезпечити необхідну кількість локомотивів, які могли б обслуговувати наразі понад 20 тисяч вагонів.

І треба дати належне, що під великим нашим тиском вдалося все-таки переконати, примусити фактично Укрзалізницю погодитися на використання приватних вагонів.

Їх кількість збільшилося за рік приблизно на 11 тисяч.

Але катастрофічно не вистачає локомотивів", – каже Козаченко.

Єдиний вихід, на думку Леоніда Козаченка, – це дозволити в Україні розвивати приватну тягу.

"Нам треба щонайменше 250 локомотивів.

Взагалі 300.

Тоді ми будемо мати повне забезпечення, і не буде ніяких проблем.

Але такої кількості локомотивів Укрзалізниця ніколи не купить, тому треба дати право купувати ці локомотиви приватним компаніям.

У цьому сезоні виробники готові продавати близько 55 мільйонів тонн збіжжя.

Тобто на три мільйони більше ніж торік.

Але от ця проблема – логістична – стає найбільшою перешкодою для подальшого розвитку нашого сектору", – зазначив Леонід Козаченко.

Источник материала
Поделиться сюжетом