LNZ Group тестує 400 гібридів американської селекції

main image main image

LNZ Group тестує 400 гібридів американської селекції

Про це під час прес-конференції з представниками компанії NAPG повідомив керівник напрямку UNIVERSEED компанії LNZ Group Віктор Кравченко.

Він підкреслив, що партнерство LNZ Group із NАPG дає можливість імпортувати в Україну найкращу американську генетику та тестувати в українських умовах.

Кравченко додав, що із компанією NАPG спільно тестують гібриди уже 4 роки.

«Цього року вже тестуємо 400 гібридів по всій Україні, хочемо зробити велику географію даних гібридів і подивитися, як вони будуть показувати себе у різних куточках України.

Для прикладу, цей рік тести були у Тернополі, де було 900 мм опадів за 4 місяці.

Також були тести у Шполянському районі, із 200 мм опадів за той самий період», — повідомив Віктор Кравченко.

За його словами, тестування дає багато інформації про гібриди, що дає змогу відібрати найкращі для вітчизняного ринку.

«Також почали тестувати інші продукти — це соя та соняшник, з наступного року починаємо сорго.

Бачимо, що збільшується попит на цю культуру, і все більше споживачів мають інтерес до цього продукту», — додав Віктор Кравченко.

Він підкреслив, що в LNZ Group розуміють, що ціни на американське насіння підвищуються, саме тому пропонують ринку кращі гібриди за розумною ціною.

«Та генетика американського походження, яка є зараз на ринку, стає надто дорогою, особливо для малого та середнього фермера.

Це $200-210 за одну посівну одиницю», — зазначив керівник напрямку UNIVERSEED.

Кравченко підкреслив, що чим більше такі компанії, як NАPG, будуть заходити в Україну, тим швидше буде розвиватися економіка і буде більша конкуренція на ринку посівного матеріалу, а також ширший вибір для агросектору України.

«Від цього виграє кожен учасник ринку, оскільки конкуренція — це драйвер економіки», — резюмував він.

Наталія Ключнікова, Agro.

Portal.