Реконструкція Шулявського шляхопроводу подорожчала. Мер Києва перезатвердив проєкт
Реконструкція Шулявського шляхопроводу подорожчала. Мер Києва перезатвердив проєкт

Реконструкція Шулявського шляхопроводу подорожчала. Мер Києва перезатвердив проєкт

Голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко видав розпорядження, яким визнав минулорічний проєкт реконструкції Шулявського шляхопроводу недійсним.

Новий перезатверджений проєк збільшив кошторис робіт до 1,5 мільярдів гривень, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

У конструктивному плані перезатвердженому проекті нічого не змінилось, зміни стосуються вартості споруди.

Квадратний метр Шулявського шляхопроводу один із найдорожчих у світі - 700 метрів коштують 1,5 мільярда.

"Якщо кошторис мосту помножити на довжину, ширину, конструктивну схему порахувати в тисячах кубах бетон, в метражі мережі в погодинній оплаті праці - 700 метрів - один мільрд гиивень.

Якщо ви порівняєте з ринковою ціною в китаї, Британії і Туреччині, то знайдете, що вартість одного погонного метру не може дорівнювати вартості трикімнатної квартири в цьомку будинку", - каже експерт з державного управління та містобудування Віктор Глеба.

У вересні депутати Київради віднесли до НАБУ заяву про злочин.

За їх версією, схема розкрадання проста: спочатку містобудівна рада погодила відверто занижений бюджет реконструкції на 400 мільйонів гривень.

Далі відбувся тендер.

Його виграла компанія з орбіти скандального забудовника Максима Микитася на 600 мільйонів.

"Ми абсолютно відкриті, абсолютно прозорі і готові предоставити всі документи.

Спитайте у фахівців – що і як нам ховати не має чого", - каже мер Києва Віталій Кличко.

Антимонопольний комітет визнав цей тендер не прозорим, тому що обидві компанії так чи інакше пов’язані між собою.

Тим не менше Кабмін Гройсмана за клопотанням Кличка авансом сплатив усю суму, а забудовник використав гроші на придбання заводу Арсенал.

На роботи на Шулявці грошей не залишилось.

"Кошти в бюджеті є.

Просто, замість того, щоб використовувати їх для потреби киян, для комфортного життя киян, вони по-суті будуть виводитись в кишені таких людей як Микитась, Столар", - каже народний депутат Київради 8 скликання Юрій Левченко.

Експерти кажуть, що це не остаточна ціна, адже не вирішеним залишається доля цехів заводу "Більшовик".

Наразі вони перебувають у державній власності і віддавати їх Києву безплатно не будуть, а без їх демонтажу розв’язка добудована не буде.

Перше черга, яка передбачає монтаж проїзду через проспект Перемоги коштує лише 580 мільйонів.

У Кличка новий документ не коментують.

Під час останньої зустрічі із будівельниками мер пообіцяв ввести першу чергу мосту вже у грудні цього року.

Источник материала
Поделиться сюжетом