19:19, 17 жовтня 2019.
Транспорт.
Довжина кожної суховантажної баржі - 79 метрів, ширина - 9,6 метра, висота борту - 3,5 метра.
Голландська компанія Eurobulk замовила миколаївського заводу «Океан» будівництво двох барж, і завод приступив до виконання замовлення.
Про це заявив генеральний директор ТОВ «Суднобудівний завод «Океан» Віктор Трубач в інтерв'ю журналу «Суднобудування та судноремонт».
«20 вересня 2019 року були підписані контракти з голландською судноплавною компанією Eurobulk на будівництво двох суховантажних барж.
Довжина кожної – 79 м, ширина 9.6 м, висота борту 3.5 м.
Це практично повнокомплектні судна – замовник самостійно встановить тільки деякі системи електрообладнання.
Закладка барж запланована на листопад, до березня 2020 року вони повинні бути готові.
В Нідерланди їх доставлять за маршрутом Дунай-Майн-Рейн.
Передача замовлень Eurobulk намічена в Роттердамі на квітень», - заявив Віктор Трубач.
Він також повідомив, що завод уклав ще один великий контракт, який передбачає розмірну модернізацію судна класу річка-море по документації, розробленій в одеському Морському Інженерному Бюро.
«Ми виготовимо секцію-трюм з люковим закриттям довжиною понад 20 метрів.
На реалізацію замовлення відведено 140 діб.
Вставка буде готова в цьому році, саме судно очікуємо у листопаді», - прогнозує Віктор Трубач.
За його словами, Океан вже замовив 1200 тонн української суднової сталі у компанії «Метінвест».
Близько 300 тонн металу піде на модернізацію, решта – на баржі.
Трубач нагадав, що сьогодні на «Океані» працює понад 600 осіб, з них близько 250 – робітники основних спеціальностей.
При цьому, власником заводу поставлено завдання в «стислі терміни збільшити колектив до 1000 осіб».
«Сьогодні, володіючи всією повнотою інформації, можу стверджувати – «Океан» дуже класна верф.
На найближчі десятиліття, принаймні, вона залишиться №1 в Україні, крім того – має хороші шанси зайняти провідні позиції в Європі.
Закладені в минулому столітті можливості заводу дуже істотно доповнили і технологіями, і обладнанням колишні власники: голландці і норвежці.
Потенціал підприємства, стараннями персоналу «Океану» відновлений за останні 10 місяців на 80% від максимуму.
Вже сьогодні, при чинному колективі, ми готові до повнокомплектного суднобудування», - упевнений Трубач.
Кінцевим бенефіціарним власником заводу став миколаївський бізнесмен Микола Капацина.