Facebook вибула с десятки рейтингу кращих світових брендів Interbrand
Facebook вибула с десятки рейтингу кращих світових брендів Interbrand

Facebook вибула с десятки рейтингу кращих світових брендів Interbrand

Про це повідомляє «The.

Бабель» з посиланням на CBS News.

За словами консультанта з брендингу Interbrand, неодноразові удари по репутації компанії в останні роки спричинили те, що Facebook більше не входить до десятки найцінніших брендів світу.

Зазначається, що компанії з сильним позиціонуванням бренда, як правило, отримують більшу лояльність споживачів і часто можуть брати більшу плату за свої продукти і послуги, ніж їхні конкуренти.

Також у десятці - Coca Cola, Microsoft, Samsung, Toyota, Mercedes, Mc.

Donalds, Disney.

Згідно з внутрішнім розслідуванням Facebook, Cambridge Analytica могла отримати доступ до даних 87 мільйонів користувачів Facebook.

Внаслідок цього акції Facebook впали в ціні, що завдало компанії збитків на близько $5 млрд.

Британія оштрафувала Facebook за виток даних, а прокуратура США відкрила справу.

Детально про роботу компанії Cambridge Analytica та як був організований збір даних користувачів можна почитати в огляді на Media.

«Детектор медіа» раніше також писав, що низка державних інституцій різних країн виступили проти впровадження криптовалюти Libra, яку Facebook планує запустити у 2020 році.

Так, Конгрес США закликав до негайного мораторію на її запуск.

Источник материала
Поделиться сюжетом