Більшість українців не знають власників загальнонаціональних ЗМІ – опитування
Більшість українців не знають власників загальнонаціональних ЗМІ – опитування

Більшість українців не знають власників загальнонаціональних ЗМІ – опитування

Про це йдеться в результатах щорічного опитування USAID-Internews «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2019 р.», які були представлені 22 жовтня.

Більшість респондентів не знають власників загальнонаціональних ЗМІ, а саме: 11% обрали відповідь «важко сказати», ще 43% – «не обізнані».

Зокрема, власників найпопулярніших телеканалів (за даними цього ж опитування) назвали: 40% знають, що власником «1+1» є Ігор Коломойський; 12% знають, що власником «Інтера» є Дмитро Фірташ; 25% знають, що власником «України» є Рінат Ахметов.

Натомість, частка тих, хто знає власників регіональних ЗМІ, не перевищує 7%.

Дослідження було виконано соціологічною компанією In.

Mind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агенції США з міжнародного розвитку (USAID).

Основна мета дослідження – вивчити звички українців, що стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні.

У червні-липні цього року представники In.

Mind опитали 4056 респондентів.

Похибка вибірки не перевищує 2,5%.

У цьому році також вперше інтернет-медіа та соціальні мережі обійшли телебачення за популярністю в Україні.

Источник материала
Поделиться сюжетом