Український транспортний літак Ан-178 першою замовить перуанська поліція.
Ан-178 — турбореактивний близькомагістральний транспортний літак.
Його перший політ відбувся чотири роки тому.
Модель створили для заміни військово-транспортних машин Ан-12, Ан-26 та Ан-32.
Має вантажопідйомність 15–18 тонн, дальність польоту — 5,5 тис.
Здатен сідати і злітати з будь-яких аеродромів, у тому числі з ґрунтових.46% усіх малих транспортних літаків світу — машини фірми "Антонов".
Це Ан-24, Ан-26 і Ан-32.
Турбогвинтові моделі сімейства Ан-24 та Ан-26 стали одними з наймасовіших машин, які випускали на заводі в Києві.Усі літаки, що на озброєнні української армії, зроблені ще за радянських часів.
Деяким із них понад 50 років.— Наші фахівці проводять поточні ремонти цих машин і модернізують їх для підтримки льотної придатності, — розповідає директор підприємства "Антонов" 53-річний Олександр Донець.
— А також установлюємо сучасне, спеціальне обладнання.
Зараз є потреба в заміні літаків сімейства Ан-24/26 і важких транспортників Іл-76, які виробляли в Росії.— Міноборони проявило зацікавленість.
Проте для нас важливо, аби на рівні держави прийняли стратегічний план заміни машин.
За 5–10 років літаки сімейства Ан-26 потрібно замінювати, — каже він.
— Пропонуємо нашим військовим новий транспортний літак Ан-178.
Він перекриє потребу в заміні малих і середніх транспортників.
Російський Іл-76 можемо замінити на новий український Ан-188.— Ми та "Укроборонпром" готові поставити нашим силовим структурам ці машини за три роки, — розповідає Олександр Донець.
Нещодавно очільник Міністерства внутрішніх справ Арсен Аваков підписав меморандум із державним підприємством "Антонов" про закупівлю Ан-178.
Дев'ять літаків працюватимуть на потреби Державної служби з надзвичайних ситуацій, ще чотири — використовуватимуть у Нацгвардії.