12:16, 15 листопада 2019.
Фінанси.
Лідерами з продажу є онлайн-майданчики Rozetka, "Алло" та "Фокстрот".
Українці щомісяця купують у розстрочку в інтернеті товари на суму понад 300 мільйонів гривень.
Про це повідомили в прес-службі найбільшого в Україні банку "Приват.
За інформацією банку, лідерами по продажах є онлайн-майданчики Rozetka, "Алло" та "Фокстрот", а в цілому українці можуть сплачувати частинами товари в 5 тисячах інтернет-магазинів.
У "Приватбанку" зазначили, що в останні три місяці до сервісу онлайн-кредитування "оплата частинами" приєдналася понад тисяча онлайн-майданчиків.
"Для продавців в інтернеті цей сервіс дає низку переваг: збільшення клієнто-потоку, підвищений середній чек, можливість продавати в кредит одразу кілька товарів.
Для покупців – можливість робити вигідні придбання в розстрочку в пару кліків", – цитує прес-служба керівника напрямку по роботі з торговими підприємствами "Приватбанку" Євгена Васильцова.
Також у банку повідомили, що для підключення до сервісу потрібно реєструватися в спеціальному кабінеті, підключити API й додати на сайт інформацію про "оплату частинами".
Торговці, які не мають сайту, можуть виставляти клієнтам кредитний інвойс.
Як повідомляв УНІАН, портфель кредитів населення в українських банках за липень-вересень 2019 року, у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, зріс майже на 30%.
Банк" (м.
Дніпро) працює на ринку України з 1992 року і є найбільшим банком за обсягом активів.
Банк знаходиться у власності держави з грудня 2016 року.
#інтернет#торгівля в Україні.