Думка: Українським пасічникам для виходу на міжнародні ринки необхідно кооперуватися
Думка: Українським пасічникам для виходу на міжнародні ринки необхідно кооперуватися

Думка: Українським пасічникам для виходу на міжнародні ринки необхідно кооперуватися

Таку думку висловив директор ТОВ «Український центр меду» Володимир Очколас, повідомляє прес-служба Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва.

«Ніхто не представляє інтереси українських пасічників та не займається просуванням готової продукції українського виробництва на світовому ринку.

Експортери та переробники оптимізують собівартість меду, переслідуючи свої власні інтереси, та конкурують між собою на зовнішньому ринку, в той час як вітчизняні виробники меду втрачають прибутки», — зауважив Володимир Очколас.

Він відмітив, що в Європі на етикетках ніде немає напису «Мед, виготовлений в Україні».

А все через те, що бджолярі, переробники та експортери досі не вибудували системний і планомірний підхід до взаємної співпраці.

«Якщо ви не об'єднаєтеся в кооперативи, ви ніколи не станете експортерами та не отримаєте високих прибутків.

Посилити свою позицію на ринку ви зможете лише разом, об’єднавши зусилля.

Іншого шляху не існує», — наголосив Володимир Очколас.

Збільшення кількості виробників і продукції призводить до демпінгу цін на світових ринках.

Источник материала
Поделиться сюжетом