Держава має працювати разом з експортерами над іміджем України
Держава має працювати разом з експортерами над іміджем України

Держава має працювати разом з експортерами над іміджем України

Про це йшлось сьогодні 10 листопада, під час зустрічі журналістів з екс-очільницею Мінагрополітики Ольгою Трофімцевою.

Так, Україна поступово, можливо і не так швидко, як хотілося робить свій еволюційний крок на шляху зміни світової парадигми сприйняття нас виключно як країни-постачальника аграрної сировини.

«У сегменті готових продуктів можна говорити про перспективи для продукції кондитерської та хлібобулочної промисловості, виробництві соків, молочної продукції тощо.

Загалом збільшення експорту продукції доданої вартістю разом із збереженням позиції на існуючих ринках ще більше підкреслить вагомість та важливість України на світовому ринку продовольства», ― відмітила Ольга Трофімцева.

Проте вона зауважила, що кожен регіон має свої особливості та специфіку.

Китай, Японія, країни Близького Сходу, південно-східної Азії, всі вони потребують окремих підходів, як за товарною номенклатурою, так і за маркетинговою подачею, споживчими вподобаннями, купівельною спроможністю.

Не існує універсального товару, який буде успішно продаватись скрізь.

«Це тема для обговорення як з громадськістю так і з представниками Мінекономіки.

Однак відсутність належної і добре скоординованої комунікації усіх зацікавлених гравців ринку ― це ще один виклик, кожних з найбільш критичних питань в українському агропродовольчому секторі», ― наголосила Трофімцева.

Источник материала
Поделиться сюжетом