В Україні планують створити електронний кабінет для тваринників
В Україні планують створити електронний кабінет для тваринників

В Україні планують створити електронний кабінет для тваринників

Про це заявила т.

голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко, передає УНН.

«Питання стосовно електронних кабінетів.

Створена ідея в тому, щоб функціонування всіх документів зводилося в одну систему, для того, щоб спростити питання проходження самої процедури видачі документів.

Якщо сам суб’єкт господарювання зможе сам заповнювати інформаційні сторінки, наприклад, документи на експорт, на внутрішні документи — це зменшить час заповнення відповідних граф інспекторами Держпродспоживслужби», — розповіла Шевченко.

Також вона зазначила, що створення електронних кабінетів пришвидшить обробку документів.

«По планах в 2020 році створення персональних кабінетів власників тварин, персональних кабінетів суб’єктів господарювання.

Поки ми говоримо про юридичний сектор, поки не про фізичний сектор.

Будь-який суб’єкт господарювання буде мати доступ до всієї інформації, до всіх баз даних в одному місці.

Для прозорості, для аналізу своєї роботи, а також для пришвидшення та економії своїх коштів.

Адже доцільно сформувати одну заявочку в одному кабінеті і відправити, щоб лікар ветеринарної медицини у відповідному органі вже знав, що такі вантажі планують відправлятися.

Це дасть можливість набагато швидше і якісніше обробляти всі ветеринарні документи», — сказав директор Державного підприємства «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» Ігор Клименок.

Також директор зазначив, що в персональний кабінет буде стікатися інформація зі всіх джерел, які є, та будуть створені в майбутньому.

Це інформація з Єдиного державного реєстру тварин, Єдиного державного реєстру ветеринарних документів, інспекційної системи і ветконтролю.

«Вони будуть об’єднуватись в одну інформаційну систему, де суб’єкт господарювання може спокійно аналізувати дані, готувати запити.

Відмови в видачі ветеринарних документів зведуться до нуля.

Тому що при формуванні заявки система буде попереджати про необхідні документи, які мають бути в суб’єкта господарювання, щоб отримати дозвільний документ.

Тобто, попередню версію дозвільного документу він зможе сформувати в себе в електронному кабінеті сам.

І якщо є якісь помилки, він може виправити їх, не їздячи два-три рази до державного інспектора», — додав Клименок.

Источник материала
Поделиться сюжетом