Hyundai показав на автосалоні у Лос-Анджелесі оновлену модель електричного Ioniq.
Автівка отримала часткове оновлення внутрішнього і зовнішнього дизайну, а.
також зміни в потужності силової установки.
Так Ioniq 2020 року випуску матиме збільшену на 36% батарею – з 28 к.
Вт до.
38,3 к.
Таким чином дальність пробігу на одній зарядці збільшилась до 273.
Поряд з цим у автівки тепер 134 коня під капотом (до цього модель.
могла похвалитись 118 к.
с.), а крутний момент досягає 295 Нм.
Також Ioniq доступна система швидкої зарядки з піковою потужніжністю в 100.
Так, за 54 хвилини акумулятор може зарядитись на 80%.В моделях Hybrid і Plug-In використали той же 1,6-літровий.
чотирьохциліндровий двигун та батареї на 1,56 к.
Втгод і 8,9 к.
Втгод відповідно.
Hybrid потужність силової установки складає 139 к.
і 195 Нм крутного моменту.
У Plug-In цей показник дорівнює 156 к.
с і 156 Нм, тільки на електричному ході.
він може проїхати майже 47 кілометрів.
Новий Ioniq трішки змінився ззовні.
Всі три модифікації тепер мають.
оновлену решітку радіатора, облицювання переднього і заднього бамперів, нові.
бічні пороги, конструкції коліс і світлові підписи.
Більш помітні зміни у дизайні салону.
З’явились нові: панель приладів з.
темно-хромованим оздобленням, 7-дюймовий ЖК-дисплей з високою роздільною.
здатністю та консольним дисплеєм.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Mach-E від Ford взагалі не має дверних ручок.
Навіть такого типу як у Tesla Model X чи Jaguar I-Pace, що ховаються в дверне полотно, а потім висуваються при посадці в автівку.
По матеріалах: motor1.com.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.