Збільшена батарея та зарядка до 100 кВт: як змінився Hyundai Ioniq у новому поколінні
Збільшена батарея та зарядка до 100 кВт: як змінився Hyundai Ioniq у новому поколінні

Збільшена батарея та зарядка до 100 кВт: як змінився Hyundai Ioniq у новому поколінні

Hyundai показав на автосалоні у Лос-Анджелесі оновлену модель електричного Ioniq.

Автівка отримала часткове оновлення внутрішнього і зовнішнього дизайну, а.

також зміни в потужності силової установки.

Так Ioniq 2020 року випуску матиме збільшену на 36% батарею – з 28 к.

Вт до.

38,3 к.

Таким чином дальність пробігу на одній зарядці збільшилась до 273.

Поряд з цим у автівки тепер 134 коня під капотом (до цього модель.

могла похвалитись 118 к.

с.), а крутний момент досягає 295 Нм.

Також Ioniq доступна система швидкої зарядки з піковою потужніжністю в 100.

Так, за 54 хвилини акумулятор може зарядитись на 80%.В моделях Hybrid і Plug-In використали той же 1,6-літровий.

чотирьохциліндровий двигун та батареї на 1,56 к.

Втгод і 8,9 к.

Втгод відповідно.

Hybrid потужність силової установки складає 139 к.

і 195 Нм крутного моменту.

У Plug-In цей показник дорівнює 156 к.

с і 156 Нм, тільки на електричному ході.

він може проїхати майже 47 кілометрів.

Новий Ioniq трішки змінився ззовні.

Всі три модифікації тепер мають.

оновлену решітку радіатора, облицювання переднього і заднього бамперів, нові.

бічні пороги, конструкції коліс і світлові підписи.

Більш помітні зміни у дизайні салону.

З’явились нові: панель приладів з.

темно-хромованим оздобленням, 7-дюймовий ЖК-дисплей з високою роздільною.

здатністю та консольним дисплеєм.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Mach-E від Ford взагалі не має дверних ручок.

Навіть такого типу як у Tesla Model X чи Jaguar I-Pace, що ховаються в дверне полотно, а потім висуваються при посадці в автівку.

По матеріалах: motor1.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
Поделиться сюжетом