Які смартфони купують українці - дослідження
Які смартфони купують українці - дослідження

Які смартфони купують українці - дослідження

17:37, 09 грудня 2019.

Зв'язок.

Вибираючи смартфон, українці продовжують звертати увагу на наявність 4G і великого екрана.

Українська роздрібна мережа Vodafone Retail представила аналітичний щоквартальний звіт ринку смартфонів в Україні, складений на основі даних продажу за третій квартал 2019 року, а також big data аналітики мобільної мережі оепратора Vodafone.

Вибираючи смартфон, українці продовжують звертати увагу на наявність 4G і великого екрана.

Частка смартфонів з екраном 6+ дюймів продовжує зростати: 69% у 3 кварталі проти 58% у другому кварталі 2019 року.

4G-ready смартфони вже становлять 99% усіх нових смартфонів.

Водночас, зростає популярність смартфонів з підтримкою NFC – вже майже половина покупців вибирають NFC-смартфони, тоді як минулого кварталу таких було 40%, передає itc.

фото Vodafone Retail.

Переважна більшість всіх нових смартфонів, які купують українці, це двосімні смартфони.

Цього кварталу українці практично одноголосно вибирали більше смартфонів виробництва Samsung і лише в Донецькій, Миколаївській та Сумській областях популярнішими стали смартфони Xiaomi.

Українці залишаються досить консервативними при виборі нового смартфона.

На першому місці в рейтингу любові до брендів традиційно залишаються власники i.

Phone – 71% «яблучників» купують собі нові i.

Вони також довше користуються своїми трубками — майже 2 роки.

Друге місце поділяють Samsung і Xiaomi – половина власників цих смартфонів залишаються вірними своїм улюбленим брендам, коли купують новий смартфон.

фото Vodafone Retail.

Переваги інших користувачів цих двох брендів у виборі нового смартфона взаємно перетинаються.

Зокрема, 17% колишніх користувачів Samsung замінили їх в третьому кварталі на Xiaomi, а 16% користувачів Xiaomi — купили смартфон Samsung.

І перші, і другі користуються своїми смартфонами в середньому 1,5 року.

На третьому місці Huawei – 32% власників смартфонів Huawei обирали новий телефон, не змінюючи бренд.

А от термін служби таких смартфонів у одного власника виявився трохи, але менше – 1,4 року.

Чоловіки частіше міняють смартфони, ніж жінки.

Люди із середнім та низьким достатком, як і в попередньому кварталі, були більш схильні до купівлі нового смартфона, ніж їх заможні співвітчизники.

Улюблений колір смартфона в Україні – чорний (44,5%), за ним йдуть сині (28%), сірі (11,0%) і золотисті (4,5%) смартфони.

Українці стали більш вимогливими до об'єму пам'яті, доступної в смартфонах.

У топі продажів в 3 кварталі – смартфони з об'ємом пам'яті 32 ГБ і 64 ГБ.

фото Vodafone Retail.

До кожного третього смартфона докуповують карту пам'яті, при цьому найчастіше обирають карту пам'яті з об'ємом 32 ГБ.

У третьому кварталі українці стали частіше купувати страховку при покупці смартфона.

Якщо в першому кварталі 2019 році кожен 8-й смартфон був проданий зі страховкою, то в третьому кварталі 2019 – вже кожен третій.

Скло та чохли йдуть в чеку майже до кожного другого смартфона.

Фітнес-браслети завдяки своїй ціні і різноманітності переважають у продажу над смарт-годинниками, але останні в третьому кварталі набирають обертів: їх частка в загальних продажах wearables становить 32% проти 24% кварталом раніше.

Лідером продажів серед наручних годинників в 3 кварталі став Xiaomi.

Зростає частка продажу дитячих смарт-годинників Elari, разом з цим падають продажі годинників Huawei.

#смартфон#мобільний зв'язок.

Источник материала
Поделиться сюжетом