У Канаді успішно пройшов перший комерційний політ повністю електричного гідролітака
У Канаді успішно пройшов перший комерційний політ повністю електричного гідролітака

У Канаді успішно пройшов перший комерційний політ повністю електричного гідролітака

Перший політ повністю електричного гідролітака, 11 грудня 2019.

Сьогодні, 11 грудня, в Канаді злетів повністю електричний гідролітак.

Це перший комерційний політ подібного плану.

Про це повідомляє ВВС.

В короткому випробувальному польоті Harbor Air і MagniX брав участь літак DHC-2 De Havilland Beaver з шістьма пасажирами, оснащений електродвигуном на 560 к.

Вт і силовою установкою magni500.

"Цей історичний політ знаменує початок третьої ери в авіації - ери електрики", - йдеться в заяві Harbor Air і МagniХ.

У компанії відзначили, що це перший крок до створення першого комерційного електричного авіафлоту в світі.

Це може значно зменшити викид вуглекислого газу в атмосферу.

Австралійська компанія МagniХ заявила, що її двигуни розраховані на те, щоб забезпечити "чистий і ефективний спосіб живлення літаків".

Зазначимо, що фірма працює з початку 2019 року.

Канадський оператор гідролітаків Harbour Air до 2022 році сподівається отримати всі дозвільні сертифікати і повністю електрифікувати свій авіапарк.

Недавнє дослідження, проведене швейцарським банком UBS, показало, що люди скорочують авіаперельоти через турботу про довкілля.

Шведська концепція "flygskam" або "flightshame" широко поширилася в цьому році.

Тим не менш, перельоти на електролітаках на далекі відстані поки не можливі.

Немає необхідних акумуляторів, здатних живити сучасні двигуни, генератори, розподільники живлення і системи управління.

За даними AFP, літак, подібний до того, який літав сьогодні в Канаді, здатний пролетіти всього близько 160 км від літієвої батареї.

Источник материала
Поделиться сюжетом