Перший політ повністю електричного гідролітака, 11 грудня 2019.
Сьогодні, 11 грудня, в Канаді злетів повністю електричний гідролітак.
Це перший комерційний політ подібного плану.
Про це повідомляє ВВС.
В короткому випробувальному польоті Harbor Air і MagniX брав участь літак DHC-2 De Havilland Beaver з шістьма пасажирами, оснащений електродвигуном на 560 к.
Вт і силовою установкою magni500.
"Цей історичний політ знаменує початок третьої ери в авіації - ери електрики", - йдеться в заяві Harbor Air і МagniХ.
У компанії відзначили, що це перший крок до створення першого комерційного електричного авіафлоту в світі.
Це може значно зменшити викид вуглекислого газу в атмосферу.
Австралійська компанія МagniХ заявила, що її двигуни розраховані на те, щоб забезпечити "чистий і ефективний спосіб живлення літаків".
Зазначимо, що фірма працює з початку 2019 року.
Канадський оператор гідролітаків Harbour Air до 2022 році сподівається отримати всі дозвільні сертифікати і повністю електрифікувати свій авіапарк.
Недавнє дослідження, проведене швейцарським банком UBS, показало, що люди скорочують авіаперельоти через турботу про довкілля.
Шведська концепція "flygskam" або "flightshame" широко поширилася в цьому році.
Тим не менш, перельоти на електролітаках на далекі відстані поки не можливі.
Немає необхідних акумуляторів, здатних живити сучасні двигуни, генератори, розподільники живлення і системи управління.
За даними AFP, літак, подібний до того, який літав сьогодні в Канаді, здатний пролетіти всього близько 160 км від літієвої батареї.