В Україні набув чинності закон про "порівняльну рекламу" – подробиці
В Україні набув чинності закон про "порівняльну рекламу" – подробиці

В Україні набув чинності закон про "порівняльну рекламу" – подробиці

Набув чинності закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", яким визначається поняття "порівняльна реклама".

Документ був опублікований у "Голосі України" 10 грудня.

Закон набуває чинності з дня, наступного за днем ​​опублікування.

Документом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а, отже, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог ЄС.

Відповідно до закону, порівняльна реклама – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.

У документі прописано, що така реклама не повинна також дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб; не повинна дискредитувати репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.

Источник материала
Поделиться сюжетом