Київські шеф-кухарі приготують безкоштовний обід для літніх людей за принципом zero waste
Київські шеф-кухарі приготують безкоштовний обід для літніх людей за принципом zero waste

Київські шеф-кухарі приготують безкоштовний обід для літніх людей за принципом zero waste

У Києві організують благодійний полуденок для понад тисячі людей похилого віку у світковий день Різдва - 7 січня 2020 року.

Проект за принципом zero waste реалізує гастрономічна спільнота Foodies, передає Хмарочос.

«Благодійний полуденок покликаний звернути увагу на можливость раціонального використання продуктів, - зазначають організатори.

– Часом на звалище викидають свіжу, не зіпсовану їжу, тоді як близько третини укранців перебувають за межею бідності, більша частина з них – літні люди».

У ресторанах Києва щомісяця близько 3-10% продуктів залишаються нереалізованими.

"Ми прагнемо показати, що з некондиційних продуктів можна готувати смачні страви та використовувати для добрих справ, - пояснює шеф-кухар "Гостерії Хата Підопригора" Міралі Ділбазі, який складатиме меню благодійного обіду.

- Зараз кухарі вигадують способи зменшити виникнення відходів на власних кухнях: наприклад, відмовляються від очищення шкірки овочів та фруктів, у ресторані "108" використовують черствий хліб для приготування десерту, у Silo зробили головною складовою страви корінець броколі - часи, коли кухар міг викинути серцевину томату з шкіркою або корінець цвітної капусти, щоб отримати ідеальні суцвіття, давно минули".

Організатори запрошуватимуть на благодійний обід гостей через громадські організації, які опікуються літніми людьми.

Локацію гостям повідомлять напередодні заходу.

У заході візьмуть участь щонайменше 30 шеф-кухарів, серед яких вже згаданий Міралі Ділбазі, Ярослав Артюх («Канапа»), Андрій Петренко (Kyiv Chefs Dinner), Ольга Гринчук (Tin Tin), Дільшод Авазов (goodwine) та Олександр Катаєв (Milk Bar, Good Girl), а також кухарі з Wine Love, "Топот", Coin, Win Bar, Nebo.

До ініціативи також приєднались благодійний магазин Ласка, дизайн-бюро Луч Studio, маркетинг директор goodwine Марія Олійник, графічний дизайнер Дмитро Пруткін, комунікаційна агенція Public Kitchen.

Джерело матеріала
loader
loader