Про це повідомляє Interfax.
«На конкурс я подаватися не буду.
На жаль, поки немає передумов і умов, які дозволять реалізувати ті професійні завдання, які я бачу перед собою на цій посаді, щоб перебудувати українську портову галузь за найкращими європейським моделям, для чого мене, власне, і запрошували», — повідомляє Вецкаганс.
В свою чергу виконуючий обов’язки голови зауважив, що тимчасовий статус накладає суттєві обмеження на роботу керівника будь-якої компанії.
У результаті це відбивається на ефективності управління підприємством.
Серед причин рішення про звільнення з посади Вецкаганс також називає динамічну дивідендну політику держави, яка суттєво впливає на роботу компанії.
«Три роки я періодично стикався з тим, як достойні заяви та ініціативи на високому державному рівні про необхідність довгострокового розвитку інфраструктури розбивалися над завданням урядів наповнювати бюджет країни тут і зараз», — додає Райвіс Вецкаганс.
Експерт вважає, що основним трендом в найближчі роки стане подальша інтеграція транспортної мережі України до транспортної мережі Євросоюзу.
«Тут мій досвід роботи в умовах обох ринків і бізнес-моделей буде дуже корисний.
Тому я залишаюся працювати в Україні.
Швидше за все, це буде приватний сектор», — зауважив Вецкаганс.