Як повідомляє Vogue, показ відбувся в межах Тижня чоловічої моди в Мілані, повідомляє "Громадське".
Gucci у своєму пресрелізі з нагоди показу пояснив, що ідея колекції - боротьба з "токсичною маскулінністю", яка "сприяє зловживанню, насиллю та сексизму".
Зокрема, серед речей представили футболку зі словами "impotent / impatient" - "без потенції / нетерплячий".
Так бренд показує, що імпотенція в сучасному світі - це не те, чого варто соромитися, зауважують у Vogue.
"Я завжди працюю з футболками, бо вони є свого роду маніфестом.
Вони були частиною мого підліткового життя, і якщо я хочу щось сказати, то користуюсь футболкою", - пояснив своє рішення креативний директор Gucci Алесандро Мікеле.