Суть експерименту.
Команда розробила інтерактивний голосовий додаток з використанням штучного інтелекту під назвою My.
Його навчили аналізувати й використовувати власні слова пацієнтів під час консультації.
Дослідження тривало протягом 14 місяців, а в експерименті взяли участь 47 осіб з важкими психічними захворюваннями: шизофренія, біполярний розлад та важка депресія.
На "консультації", яка проводилася 1-2 рази в тиждень, робот по телефону ставив людині кілька запитань, "слухав" і записував відповіді.
На кожне питання людина могла відповідати протягом кількох хвилин.
Учасники експерименту почувалися менш самотніми й більш відкритими у спілкуванні з ШІ.
Алгоритм My.
Connect дуже добре відстежував скарги пацієнтів і в кожному випадку оцінював мінливість стану за темпом мови та манерою спілкування, заявили вчені.
Аналіз штучного інтелекту, на їхню думку, був на рівні з висновками лікаря.
Для пацієнтів такий формат також виявився привабливим.
Учасники оцінили простоту системи й зазначили, що спілкування було більш відкритим ніж з лікарем і вони почувалися менш самотніми.