BMW iX3, виробництво якого почнеться в 2020 році, перший повністю електричний спортивний автомобіль.
Він матиме новітню технологію BMW e.
Drive п’ятого покоління, яка, починаючи з 2021 року, також буде використовуватися в BMW i4 та BMW iNEXT, пише Autogeek.
Запас ходу електромобіля – понад 440 км (в рамках циклу випробувань WLTP) досягається при споживанні енергії батареї в 74 к.
Приводна система та високовольтна акумуляторна батарея з передовою технологією акумуляторних елементів були повністю перероблені.
У 2020 році BMW X3 стане першою моделлю бренду, доступною як зі звичайними бензиновими і дизельними двигунами, так і з гібридними та чисто електричними приводами.
Таким чином компанія враховує різні вимоги і потреби своїх клієнтів по всьому світу, а також максимальну ефективність в скороченні викидів вуглецю.
Технологія BMW e.
Drive п’ятого покоління містить в собі приводний блок, в якому електродвигун, системна електроніка і трансмісія об’єднані в центральний корпус.
В результаті, необхідне місце для встановлення приводу та його вага значно скорочуються.
Співвідношення між потужністю двигуна та вагою системи приводу поліпшується приблизно на 30% в порівнянні з попереднім поколінням.
Електричний двигун, представлений у BMW iX3, забезпечує максимальну потужність 210 к.
Вт/286 к.
Крутний момент 400 Нм забезпечує високе стартове прискорення та підтримує високий рівень обертів навіть на високих швидкостях двигуна.
Ще однією особливістю електродвигуна в BMW iX3 є метод конструювання, що виключає необхідність використання рідкоземельних матеріалів.
Електричний двигун в BMW iX3 передає потужність на задні колеса.
Це сприяє подальшому підвищенню ефективності системи приводу.
Високовольтна акумуляторна батарея BMW iX3 є невід’ємною частиною п’ятого покоління BMW e.
Інженери BMW змогли скоротити частку кобальту, що міститься в батареї, ще на дві третини.
У порівнянні з попередньою технологією від BMW Group, щільність енергії в BMW iX3 збільшилася приблизно на 20%.
Крім того, масштабованість і компактна конструкція високовольтного акумуляторного блоку були додатково оптимізовані.
У своєму сегменті BMW iX3 може похвалитися не тільки унікально низьким енергоспоживанням – менше 20 к.
Вт/год/100 км відповідно до циклом тестування WLTP, – а й новим співвідношенням розміру акумулятора та запасу ходу.
У BMW Group кожна електрифікована модель повинна довести, що в усьому життєвому циклі автомобіля баланс вуглецю значно кращий, ніж в автомобілях з традиційним живленням.
Якщо транспортний засіб заряджається зеленою енергією, перевага становить близько 60%.
Крім того, за аналогією технології BMW i3 Plug&Play високовольтна батарея, встановлена в BMW iX3, розрахована на другий термін служби в якості стаціонарного акумулятора після довготривалої експлуатації в автомобілі.
Таким чином, позитивний баланс вуглецю в BMW iX3 може бути поліпшений ще більше.