Загалом на конкурсі перемогло 11 проєктів, які мали бути готові до показу восени 2019 року.
Із них 8 проєктів («Зміни.
Ти» (спершу назва програми мали бути «Люди», але на тендер не подали заявок, тож філія власними силами реалізувала іншу програму з подібною концепцією – портретами людей, які подолали життєві перешкоди і досягли певного успіху) «Мандруємо вдома», «Загадки чернівецьких атлантів», «Нова енциклопедія Поділля», «Бук: Маршрут», «Сильні», «Населена земля», «Артефакти.
Спіймай легенду») транслюють суспільні канали по всій Україні.
Два проєкти виходять на регіональних каналах, які були замовниками – програму «Козацька звитяга» транслюють на «UA: Запоріжжя», журналістські розслідування «Під прицілом» показують на «UA: Суми».
Ще один проєкт «Сліди корупції» був запущений і після першого випуску його закрили.
Проєкти, які перемогли на пітчингу, виробляли сторонні продакшн-студії під контролем філій.
У неділю, 19 січня о 9:35, філії НСТУ показали перший випуск програми «Артефакти» про історію Чернігівщини.
Знімальна група відвідала багато міст і сіл Чернігівщини, зокрема Великий та Малий Листвени, Максаки, Мену, Козелець, Новгород-Сіверський і Ніжин.
Крім того, побувала в Києві, Кам’янці-Подільському й Варшаві.
За словами продюсера «UA: Чернігів» Артема Шелкового, це був перший досвід створення програми спільно зі стороннім виробником.
Перший випуск програми «Артефакти» про історію Чернігівщини.
Спецпроєкт «Зміни.
Ти» від «UA: Тернопіль».
Після кожного випуску у телецентрі в Тернополі відбуваються відкриті для всіх зустрічі з героями проєкту.
Від «UА: Полтава» – тревел-шоу «Мандруємо вдома».
Новий проект Суспільного Буковини «Загадки чернівецьких атлантів».
Пізнавальна програма «Нова енциклопедія Поділля» від «UA: Вінниця».
Тревел-шоу «Бук: Маршрут» від «UА: Буковини».
Цикл документальних історій «Сильні» від «UА: Дніпро».
Реаліті-шоу «Населена земля» від «UA: Рівне».
Програму «Козацька звитяга» транслюють на «UA: Запоріжжя».
Журналістські розслідування «Під прицілом» показують на «UA: Суми».
Наразі це єдині розслідування на Суспільному, які роблять на замовлення НСТУ.
Вони проходитимуть двічі на рік.
У 2020 році на виробництво творчих проєктів регіонального мовлення виділено орієнтовно 16 млн грн, у вісім разів більше, ніж у 2018 році (2 млн).