Уряд скасував паперові декларації держслужбовців, які щорічно подавали в податкову службу для перевірок.
Про це у своєму Telegram-каналі написав міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
"Вже кілька років кадрові служби всіх державних органів готують пакет паперових документів щодо кожного держслужбовця і відправляють у податкову службу.
І кожен раз податкова їм відповідає, що вони не можуть дати відповідь.
І так щоразу.
Кадрова завжди знає, що їм скажуть.
Податкова знає, що їм зараз прийде запит, на який вони не можуть дати відповідь", - розповів політик.
Він нагадав, що цю норму запровадили в 2014 році.
Суть полягала в тому, що кожен співробітник, який приходив на роботу в держслужбу, повинен був пройти перевірку.
За правилами чиновники повинні були заповнювати паперові декларації, а кадрова служба відправляла запит у податкову із проханням їх перевірити.
Пізніше, в 2016 році ці декларації замінили на електронні.
Однак Кабмін не змінив регламент, за яким кадровики повинні надсилати запит у податкову.
Тому уряд ухвалив рішення змінити ці правила.