«Укрзалізниця» потребує понад 50 млрд грн на оновлення локомотивного парку
«Укрзалізниця» потребує понад 50 млрд грн на оновлення локомотивного парку

«Укрзалізниця» потребує понад 50 млрд грн на оновлення локомотивного парку

Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

«Зараз нам доводиться балансувати між оновленням рухомого складу, модернізацією, переоснащенням, капітальними та поточними ремонтами локомотивів», — розповідає Франтішек Буреш, член правління АТ «Укрзалізниця».

За його словами, до 2025 року планується із залученням українських виробників здійснити відновлення та модернізацію 1023 локомотивів і капітальний ремонт 1049 одиниць тягового рухомого складу.

«У наших планах сприяння суттєвої локалізації виробництва локомотивів на вітчизняних підприємствах.

Україна багата на спеціалістів у сфері залізничного транспорту.

Тому вітчизняні підприємства братимуть участь в інноваційних проектах із зменшення витрат пального та запровадження енергозберігаючих технологій», — додає Буреш.

За даними експерта, знос електровозів «Укрзалізниці» становить 94,4%, тепловозів — 98,3%.

Із загального інвентарного парку локомотивів лише 190 одиниць або 5,3% молодші за 25 років.

«Стратегією розвитку „Укрзалізниці“ передбачено до 2021 року запровадження спеціалізації локомотивних депо, а також їхнє розділення на пасажирські та вантажні з виокремленням маневрових локомотивів.

Така реструктуризація є також передумовою для лібералізації ринку тяги, адже дозволить забезпечити майбутнім приватним операторам вільний доступ до ремонтних потужностей», — пояснює Франтішек Буреш.

На думку експерта, додатковим джерелом надходжень для оновлення локомотивного парку «Укрзалізниці» можуть стати скасування оподаткування земель залізничного транспорту та встановлення нульової ставки ПДВ на внутрішні пасажирські перевезення.

«Ці заходи можуть забезпечити понад 5 млрд грн додаткових інвестицій», — вважає Буреш.

Источник материала
Поделиться сюжетом