/https%3A%2F%2Fglavcom.ua%2Fimg%2Farticle%2F6580%2F62_main.jpg)
З понеділка розпочнеться обстеження моста Патона, якому загрожує руйнація
З 10 лютого цього року фахівці ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій ім.
Шимановського» розпочнуть обстеження мосту імені Патона в Києві.
«У результаті обстеження ми отримаємо оцінку експлуатаційної придатності мосту та несучої спроможності його конструкцій.
Результати, отримані в процесі обстеження, повинні відображати рівень деградації, тенденції розвитку дефектів.
Фахівці визначать залишковий ресурс споруди та складуть рекомендації стосовно подальшої експлуатації мосту.
Під час обстеження мосту передбачено науково-технічний супровід.
Це необхідно для подальшої розробки документації внесення зміни до паспорту споруди», – зазначив Поворозник.
Він окремо підкреслив, що місто готове до проведення робіт із реконструкції мосту імені Є.
Фахівці КК «Київавтодор» вже підготували проект технічного завдання на розробку проектно-кошторисної документації реконструкції мосту.
«Проте для того, щоб почати реконструкцію мосту, необхідно зняти з нього охоронний статус та виключити з переліку об’єктів культурної спадщини місцевого значення.
Саме над цим зараз активно працюємо і маємо позитивні зрушення», – підкреслив Поворозник.
За його словами, під час обстеження і в подальшому, для зменшення тиску на конструкції споруди, на мосту обмежать рух крайніми правими смугами.
«Відтак для руху автотранспорту буде відкрито три смуги в напрямку правого берега та дві смуги у напрямку лівого берега.
Окрім того, рух вантажного транспорту мостом буде заборонено», – зауважив Поворозник та нагадав, що наразі для зменшення навантаження на конструкцію мосту у роботу громадського транспорту внесено відповідні зміни.
«На маршрутах №50 та № 43 тролейбуси надвеликої місткості довжиною 18 метрів замінено на рухомий склад великої місткості довжиною до 11 метрів.
Окрім того, враховуючи, що найбільший пасажиропотік на маршруті №50 припадає на ділянку від вулиці Милославської до Дарницької площі, збільшено кількість тролейбусів на маршруті 50К, який курсує до Дарницької площі», – розповів Поворозник.
А в кінці серпня мер Віталій Кличко з міського бюджету виділив 4 млн грн на обстеження аварійного моста.
За результатами обстеження буде розроблено проект реконструкції моста Патона.
Орієнтовна вартість реконструкції становить 5 млрд грн.
Столична влада заявила, що готова до проведення робіт із реконструкції мосту Патона.
Фахівці комунальної корпорації «Київавтодор» вже підготували проект технічного завдання на розробку проєктно-кошторисної документації реконструкції мосту.
Наразі місто очікує на позитивну відповідь від Міністерства культури, молоді та спорту України.
Вчені попереджають: зволікання з відновлювальними роботами на мосту Патона може призвести до його руйнування.
Міст ім.
Патона збудовано у 1953 році.
Це перший у світі суцільнозварений великогабаритний автодорожній міст.
Його загальна довжина 1543 м.
Ширина проїжджої частини між бордюрами – 21 м, а тротуарів для пішоходів – 3 м.
Конструкції мосту ім.
Патона з моменту будівництва капітально не ремонтували.
Зараз для безпечного користування мостом на ньому потрібно провести масштабну реконструкцію.

