Xbox Series X буде мати виділений апаратний прискорювач звуку, який поліпшить занурення в ігри наступного покоління.
Про це стало відомо з опису презентації конференції розробників ігор Game Developers Conference 2020.
Захід відбудеться 18 березня 2020 року.
В його рамках компанії приділять увагу звуку в іграх, і обговорять його поліпшення на консолях наступного покоління.
У числі учасників – старший технічний аудіоспеціаліст Microsoft Робер Рідіхалг (Rober Ridihalgh).
«Зверніться до аудіодізайнеров Borderlands 3 і Gears of War 5 про те, як співпраця між Microsoft, Dolby і нашими партнерами по сполучній ПО поклало початок революції з просторовим звуком, який перетворює будь-яку пару навушників в багатовимірні ворота в інший світ.
Учасники глибоко зануряться в конвеєр звукового дизайну (Project Acoustics) і приділять увагу виділеного апаратного прискорення на консолях Xbox нового покоління », – йдеться в описі заходу.
Але не тільки Play.
Station 5 запропонує якісний звук своїм власникам.
Раніше архітектор консолей Sony Interactive Entertainment Марк Серні (Mark Cerny) розповів, що система наступного покоління компанії матиме спеціальний чіп для обробки і виведення об’ємного звуку.
«Як геймера, мене трохи розчарувало, що аудіо не дуже змінилося між Play.
Station 3 і Play.
Station 4.
З наступного консоллю я хочу показати, наскільки сильно може відрізнятися аудіосигнал, коли ми застосовуємо до нього значну кількість апаратних кінських сил», – сказав він.
Консолі наступного покоління Xbox Series X і Play.
Station 5 вийдуть в передсвятковий період 2020 року.