Парк громадського транспорту Лос-Анджелеса поповниться 155 електричними автобусами.
Частину екотранспорту місто отримає вже у березні, передає newsmir.
Передбачається, що вже цього літа на маршрути вийде 25 електробусів, решта – почне роботу у 2021 році.
130 екземплярів - це автобуси китайської компанії BYD, модель K7M довжиною у 9,4 метра і пасажиромісткістю у 22 (+1) місце.
Зазначений виробником запас ходу становить 135 миль (217 км), забезпечується він батареєю ємністю 195,6 к.
Вт*год у рух автобус приводять два електромотори на 90 к.
Вт (і 400 Нм) кожен.
Виготовляється такий транспорт не в Китаї, а на локальному заводі компанії в каліфорнійському місті Ланкастері.
70% комплектуючих, використаних при виробництві автобусів, мають американське "походження".
Решта 25 автобусів забезпечить американська компанія Proterra, головний офіс якої також розташований в Каліфорнії (місто Берлінгейм).
Локацією для анонсування часткового переходу на електротранспорт став внутрішній двір нового комплексу для обслуговування автобусів, який належить Лос-Анджелеському транспортному управлінню (LADOT).
Поміститися тут можуть до 70 автобусів одночасно.
Навіси комплексу оснащені сонячними батареями і зарядними станціями.
До слова, процес зарядки батарей автобуса K7M від терміналу відповідної потужності триває від 2.5 до 3 годин.
Перевести весь парк автобусів на електротягу є метою, виконання якої було заплановано на 2030 рік.
Але потім процес вирішили прискорити, зробивши пріоритетним 2028-й, коли Лос-Анджелес стане місцем проведення Олімпійських та Паралімпійських ігор.
Зараз парк міста налічує 370 автобусів, які використовують в якості палива стиснений природний газ.
За приблизними підрахунками, завдяки використанню 130 автобусів на електротязі зменшити викиди можна буде на 8225 тонн на рік.
Тобто за 12 років, а саме стільки діє гарантія від BYD на батарею, це буде 98700 тонн викидів.
Такий показник означає зменшення кількості викидів у порівнянні з діючими автобусами LADOT на 81%.