5 березня.
Серед українців панівною залишається думка, що найважливіше завдання жінки — дбати про дім та сім’ю, а чоловіка — це заробіток грошей.
Про це свідчать висновки опитування, проведеного соціологічною групою “Рейтинг”, передає УНН.
“Абсолютна більшість опитаних погоджуються з твердженнями, що найважливіше завдання жінки — дбати про дім та сім’ю (83%) та те, що найважливіше завдання чоловіка — це заробіток грошей (75%)”, — йдеться у оприлюднених висновках.
Також 78% опитаних погодились із тим, що “жінки частіше аніж чоловіки приймають рішення, виходячи зі своїх емоцій”, а 67% згодні з тим, що “не допустимо, коли чоловіки плачуть”, у той час як лише 25% не погоджуються з твердженням.
Водночас 68% респондентів згодні, що жінки мають менше свободи через сімейні зобов’язання, не погодились із цим 27%.
З тезою, що жінки менше зацікавлені аніж чоловіки у зайнятті відповідальних політичних посад згодні 51% і не згодні 34% опитаних.
Натомість з твердженням, що жінки “не мають відповідних знань та навичок для того, щоби займати відповідальні посади у політиці” не згодні майже дві третини опитаних, згодні — чверть.
“Цікаво, що з тезами про те, що жінки частіше приймають свої рішення під впливом емоцій, допустимість плачу чоловіків, меншої кількості свободи жінок через сімейні обов’язки та меншу зацікавленість жінок у зайнятті відповідальних посад погоджувалися частіше саме жінки, а не чоловіки”, — зазначають у соцгрупі.
Опитування також показало, що у відносній більшості українці вважають, що жінки достатньо представлені у різних суспільних сферах.
Попри це майже 40% опитаних переконані, що жінок замало представлено у політиці, 30-35% — вважають, що їх недостатньо в правоохоронних органах та науці, 26% — в армії, 19% — в бізнесі.
Натомість близько третини опитаних вважають, що жінок забагато представлено у таких сферах, як медицина, та освіта.
Саме опитування проводилось протягом 21-25 лютого 2020 року.
Аудиторія: населення України від 18 років і старше.
Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення.
Вибіркова сукупність: 2000 респондентів.
Опитування проводилось шляхом особистого формалізованого інтерв’ю (face-to-face).
Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.