/https%3A%2F%2Fecotown.com.ua%2Fupload%2Fiblock%2F808%2F45516181403.jpg)
У Німеччині запустять 41 електричку на «зеленому» водні
До кінця 2021 року неелектрифікована залізнична лінія на північному заході Німеччини у федеральній землі Нижня Саксонія повністю відмовиться від дизельних локомотивів.
На стокілометровому маршруті між містами Бремерхафен, Куксхафен, Букстехуде і Бремерферде запустять 14 електричок на водні, передає dw.
У поїздів, які виробляють електроенергію у паливних елементах в ході хімічної реакції між воднем і киснем, замість вихлопів виходить вода.
Такі ж водневі електрички вирішили використовувати і у федеральній землі Гессен.
У травні 2019 року французький концерн Alstom, який випускає поїзди на водні, отримав замовлення обсягом в 500 млн євро на 27 поїздів.
З 2022 року їх планується використовувати для приміського сполучення з гірським масивом Таунус на північному заході від Франкфурта-на-Майні.
В результаті Федеративна республіка Німеччина стане безперечним світовим лідером у сфері водневого залізничного транспорту.
Тим більше, що інтерес до інноваційних поїздів Alstom проявляють й інші федеральні землі.
З деякими з них, повідомив глава німецької філії концерну Йорг Нікутта, ведуться наразі "активні переговори".
На даний момент у Німеччині експлуатуються два поки єдиних у світі водневі поїзди Coradia i.
Торік у липні, через десять місяців після початку регулярного перевезення пасажирів по стокілометровому маршруту між містами Бремерхафен, Куксхафен, Букстехуде і Бремерферде, водневі поїзди вже успішно відпрацювали свої перші 100 тисяч кілометрів.

