30 регіональних телекомпаній готові поділитися своїм контентом з колегами через платформу Media Change Ukraine
30 регіональних телекомпаній готові поділитися своїм контентом з колегами через платформу Media Change Ukraine

30 регіональних телекомпаній готові поділитися своїм контентом з колегами через платформу Media Change Ukraine

Станом на 2 квітня на платформі Media Change Ukraine зареєструвалися 30 регіональних і місцевих телекомпаній, готових безкоштовно на час карантину надати свій контент колегам, і 49 телекомпаній, охочих отримати контент за обміном.

Про це «Детектору медіа» розповів ініціатор і куратор проєкту, член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Максим Онопрієнко.

Ці компанії представляють 22 регіони України: Херсонщина, Полтавщина, Харківщина, Дніпро, Чернігів, Київщина, Тернопіль, Івано-Франківськ, Закарпаття, Запоріжжя, Полтавщина, Кропивницький, Чернівці, Луцьк, Хмельницький, Рівненщина, Львів, Черкащина, Одещина, Миколаїв, Донецька та Луганська області.

Станом на 2 квітня в базі даних опис 51 одиниці контенту, проте дані постійно оновлюються.

«Кількість годин не підрахувати – проєкти деякі надаються по декілька сезонів, декілька епізодів.

Тобто, рахунок пішов на понад тисячу годин контенту», – зауважив пан Онопрієнко.

За його словами, мовники пропонують для обміну проєкти різних жанрів: науково-просвітницькі, довідково-інформаційні, освітні, інформаційні, культурні, розважальні, дитячі, документальні, кулінарні, тревел, інтерв’ю, історичні.

Переважають розважальні проєкти та документальні, уточнив пан Онопрієнко.

Переважна більшість контенту – 2018-2020 років випуску.

Проте є проєкти і більш раннього виробництва – 2015-2017 років.

«Знаю і ми слідкуємо, що обмін відбувається активно.

Телекомпанії спілкуються між собою, передають контент.

Я думаю, що він уже днями з’явиться в ефірі телеканалів.

Але я буду контролювати, щоб пересвідчитись, і також повідомляти, хто, від кого і що поставив собі в ефір», – додав пан Онопрієнко.

Як працює платформа і для чого вона потрібна, «Детектору медіа» розповів Максим Онопрієнко.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
Поделиться сюжетом