Станом на 2 квітня на платформі Media Change Ukraine зареєструвалися 30 регіональних і місцевих телекомпаній, готових безкоштовно на час карантину надати свій контент колегам, і 49 телекомпаній, охочих отримати контент за обміном.
Про це «Детектору медіа» розповів ініціатор і куратор проєкту, член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Максим Онопрієнко.
Ці компанії представляють 22 регіони України: Херсонщина, Полтавщина, Харківщина, Дніпро, Чернігів, Київщина, Тернопіль, Івано-Франківськ, Закарпаття, Запоріжжя, Полтавщина, Кропивницький, Чернівці, Луцьк, Хмельницький, Рівненщина, Львів, Черкащина, Одещина, Миколаїв, Донецька та Луганська області.
Станом на 2 квітня в базі даних опис 51 одиниці контенту, проте дані постійно оновлюються.
«Кількість годин не підрахувати – проєкти деякі надаються по декілька сезонів, декілька епізодів.
Тобто, рахунок пішов на понад тисячу годин контенту», – зауважив пан Онопрієнко.
За його словами, мовники пропонують для обміну проєкти різних жанрів: науково-просвітницькі, довідково-інформаційні, освітні, інформаційні, культурні, розважальні, дитячі, документальні, кулінарні, тревел, інтерв’ю, історичні.
Переважають розважальні проєкти та документальні, уточнив пан Онопрієнко.
Переважна більшість контенту – 2018-2020 років випуску.
Проте є проєкти і більш раннього виробництва – 2015-2017 років.
«Знаю і ми слідкуємо, що обмін відбувається активно.
Телекомпанії спілкуються між собою, передають контент.
Я думаю, що він уже днями з’явиться в ефірі телеканалів.
Але я буду контролювати, щоб пересвідчитись, і також повідомляти, хто, від кого і що поставив собі в ефір», – додав пан Онопрієнко.
Як працює платформа і для чого вона потрібна, «Детектору медіа» розповів Максим Онопрієнко.