ICTV показав стрічку в пік-прайм о 20:19.
За комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+» вона мала рейтинг 2,74%, частку 8,66%.
Після ICTV фільм найкраще дивилися на каналі «Україна», який показав його вдень: рейтинг 1,7%, частка 10,99% («18-54, 50 тис.+»).
На «1+1», який показав проєкт перед вечірнім випуском ТСН, стрічка взяла цифри, нижчі за середній показник каналу у квітні: рейтинг 1,66%, частка 6,76% («18-54, 50 тис.+»).
Найнижчу частку фільм про Зеленського взяв на 24-му каналі та «UA: Першому».
Фільм «Рік президента Зеленського» виробляв інформаційний департамент Офісу президента своїми силами.
Однак фільм не містить титрів, у яких була б зазначена ця інформація.
Більшість каналів, які його показали, розмістили фільм у слотах, близьких до новин.
Наприклад, на ICTV він вийшов після «Надзвичайних новин», на СТБ - після «Вікон-новин», на «1+1» - перед вечірнім випуском «ТСН».
«Україна» показала його о 15:00, а в цей чсас на каналі виходить денний випуск новин «Сегодня».
«UA: Перший» показав проєкт з підводкою та обговоренням у межах «Теми дня» о 18:30.
На «Інтері» фільм вийшов найпізніше - після 23:00.
Фільм на 80% змонтований з архівного відео.
Перед випуском президент його переглядав, йому все сподобалось.
Дані для матеріалу надало агенство Vizeum Ukraine (Dentsu Aegis Network Ukraine).
Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс».
Дані наведено для аудиторій 18+, 18-54, вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %.
Дані Overnight.
Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.