Найбільший виклик для медіа – це концентрація у «лапах проросійських сил», – Костянтин Квурт
Найбільший виклик для медіа – це концентрація у «лапах проросійських сил», – Костянтин Квурт

Найбільший виклик для медіа – це концентрація у «лапах проросійських сил», – Костянтин Квурт

Найбільший виклик для медіа – це концентрація у «лапах проросійських сил», – Костянтин Квурт - Фото 1

Окрім економічної кризи наразі найбільший виклик для медіа – це концентрація у «лапах проросійських сил», вважає медіаексперт, голова правління ГО «Інтерньюз-Україна» Костянтин Квурт.

«А через медіа й уся країна може потрапити в цей російський простір», – сказав він під час експертної онлайн-дискусії «Медіа в час глобальних загроз: нові виклики і рішення».

Також він вважає, що успішні медіа – це прерогатива успішної країни.

«Якщо ми не маємо спільного бачення майбутнього для країни, то ми не переможемо.

Не буде користі з медіа, не буде рекламного ринку, сюди не прийде інвестор», – додав пан Квурт.

Тим медіа, які хочуть залишитись на ринку, пан Квурт радить задуматись над тим, що таке брендування.

«Усім медіа доведеться повернутись від безкоштовного контенту до контенту за гроші», – вважає він.

Наталія Лигачова теж прогнозує, що криза прискорить перехід видань на платну підписку.

Як писав «Детектор медіа», після того, як частина регіональних медіа опинились у складній ситуації через пандемію, деякі проросійські сили, зокрема й представники «Опозиційної платформи – За життя», здійснюють спроби скупити медійні ресурси в регіонах напередодні місцевих виборів.

Захід проведено за підтримки проєкту USAID «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews, та за допомоги приватних благодійників.

Учасники дискусії, зокрема, говорили про те, що під час карантину українські медіа запускають нові проєкти та шукають можливості для проведення журналістських розслідувань.

Теги по теме
Коронавирус Новости Рынок
Источник материала
loader
loader