Пандемія прискорить перехід до платного контенту та може вплинути на закриття частини медіа, вважає шефредакторка «Детектора медіа» Наталія Лигачова.
Про це вона сказала під час експертної онлайн-дискусії «Медіа в час глобальних загроз: нові виклики і рішення».
Пані Лигачова звернула увагу, що рекламодавці зараз не хочуть рекламуватися з матеріалами про коронавірус.
«Звісно можливо Facebook та You.
Tube перестраховуються зі своїх причин.
Але, можливо, це зручний привід до скорочення рекламних бюджетів під приводом відмови розміщувати рекламу поряд з матеріалами про коронавірус.
Це спонукає нас шукати нові можливості для монетизації», - сказала пані Лигачова.
Вона прогнозує, що ця ситуація прискорить перехід видань на платну підписку.
Але кількість медіа може зменшитися.
На її думку, виживуть лише найсильніші, але питання в тому, «чи будуть це найсильніші видання за якістю контенту, чи це будуть найсильніші за можливістю залучати до себе клієнтів».
«Пандемія зумовить якісні зміни на ринку ЗМІ.
Прогнозувати, які це будуть зміни, важко.
Але я не думаю, що вони будуть катастрофічними.
Будуть форматні та ментальні зміни.
І, можливо, у результаті пандемія стане стимулом для ринку», - додала вона.
Захід проведено за підтримки проєкту USAID «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews, та за допомоги приватних благодійників.
Учасники дискусії, зокрема, говорили про те, що під час карантину українські медіа запускають нові проєкти та шукають можливості для проведення журналістських розслідувань.