До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року
До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Компанія Škoda вже наприкінці поточного року запустить виробництво свого першого серійного електрокросовера Enyaq iV.

Збирати електромобіль будуть на заводі автовиробника у Млада-Болеславі.Škoda Enyaq iV буде першим в Європі автомобілем Volkswagen Group на базі MEB, виробленим за межами Німеччини.

На ринку електрокросовери з’являться на початку 2021 року.

Електромобіль довжиною 4648 мм, шириною 1877 мм та висотою 1618 мм, матиме колісну базу 2765 мм.

Об’єм багажного відділення складатиме 585 л.

В базовій комплектації Enyaq iV буде задньоприводним й матиме один електродвигун.

Більш потужні версії матимуть два мотори – по одному на кожну вісь.

Всього будуть доступні п’ять варіантів потужностей та три акумулятора різної ємності.

Запас ходу – близько 500 км (цикл WLTP).

Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0.27.Базова модель початкового рівня – Škoda Enyaq iV 50 – отримає двигун потужністю 109 к.

Вт (148 к.

с.) та літій-іонний акумулятор ємністю 55 к.

Вт/год, що дозволіть долати без підзарядки до 340 км.

Версія Enyaq iV 60 отримає мотор потужністю 132 к.

Вт (179 к.

с.) та батареєю на 62 к.

Вт/год з запасом ходу 390 км.

Версія Enyaq iV 80 також буде задньоприводною з мотором потужністю 150 к.

Вт (204 к.

с.) та акумулятором ємністю 82 к.

Запас ходу в цій модифікації складе до 500 км.

Варто зазначити, що батарея на 82 к.

Вт/год встановлена й в двох повнопривідних версіях: 80X і vRS, які видають 195 к.

Вт (265 к.

с.) і 225 к.

Вт (306 к.

с.) відповідно.

Запас ходу в обох випадках – близько 460 км.

Топова версія vRS з місця до 100 км/год розганяється за 6.2 секунди, а її максимальна швидкість складає 180 км/год.

Заряджати електромобіль можна буде від звичайної побутової розетки на 230 В з виходом змінного струму 2,3 к.

Вт, а також настінної зарядки потужністю до 11 к.

Час зарядки в середньому складатиме 6-8 годин.

А от від швидкісної зарядної станції потужністю 125 к.

Вт акумулятор Enyaq iV від 10% до 80% заряджатиметься 40 хвилин.

В салоні електромобіля встановили 13.0-дюймовим центральним дисплеєм.

Однак за оплату можна також встановити проекційний дисплей з доповненою реальністю.

Окрім того в Enyaq iV доступні найсучасніші можливості підключення, інформаційно-розважальні рішення та типові функції ŠKODA Simply Clever.

Клієнт може сам обрати за бажанням обробку салону екологічними чистими матеріалами.

Як раніше повідомляв Autogeek, перший електричний серійний автомобіль Skoda Citigo-e тимчасово зняли з продажу.

За матеріалами: skoda-storyboard.

Источник материала
loader
loader