Найбільша українська автодорожня компанія Автомагістраль-Південь за підсумками перших місяців реалізації президентського проекту Велике будівництво вийшла на рекордні темпи виконання робіт.
– Ремонтні та будівельні роботи проводимо на 32 об’єктах у 10 областях країни: Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Львівській, Одеській, Сумській та Харківській.
На деяких об’єктах працюємо майже цілодобово!.
Задіяна вся наша велика команда – майже 3 тис.
співробітників та понад 1 500 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Майже на повну потужність працюють 18 виробничих баз – 13 асфальтобетонних заводів та 5 установок з виготовлення укріплених в’яжучим щебеневих сумішей.
І ми вже готові відзвітувати про значні результати – Автомагістраль-Південь встановила перший у цьому році рекорд.
За два місяці наші заводи випустили понад 320 тисяч тонн асфальтобетонних сумішей – більше, ніж будь-коли у період березень-квітень.
Також вироблено 150 тисяч тонн укріплених щебеневих сумішей, – зазначив Тимофеєв.
За словами очільника дорожнього гіганта, українські компанії довели, що мають достатню кількість техніки та кваліфікованих кадрів для того, щоб виконати весь запроєктований обсяг робіт.
Читайте: Виконання обіцянки президента блокують: інвестори Укрбуду звернулися до Зеленського.
– У планах Президента – відновити понад 4 тис.
км автошляхів цього року.
Великі національні дорожні компанії довели, що готові реалізувати цей план власними ресурсами.
І це, звичайно, викликає занепокоєння певної групи недобросовісних гравців ринку, екс-чиновників та медійників, які планували добре нажитись на державному дорожньому фінансуванні.
Тому нині вони запустили кампанію з дискредитації найбільших українських підрядників.
Вдаються до відвертих маніпуляцій та брехні.
Вигадали фейк, нібито Укравтодор завищує ціни майже наполовину і не допускає до конкурсів маловідомі компанії без досвіду.
Як найбільш яскравий приклад наводили великі тендери у Сумській області, частину з яких у березні отримала заснована торік невідома компанія.
Спочатку цю компанію не допускали до конкурсу, але вона поскаржилась до Антимонопольного комітету України.
Демпінгувала і виграла.
І ось фінал історії, яку так рекламували опоненти Укравтодору: компанія відмовилась від участі в усіх сумських проєктах.
Аби не зривати програму Великого будівництва, Автомагістраль-Південь погодилась реалізувати ці проєкти.
Адже наша цінова пропозиція була другою.
Тобто, вся теорія про те, що незрозумілі компанії, без історії та досвіду – це дуже добре, бо вони готові знижувати ціні – виявилася повністю фальшивою.
Ще один фейк, який щойно з’явився – нібито ми та інші великі компанії не маємо необхідної кількості персоналу та техніки і фальсифікуємо тендерну документацію.
Це вже фініш.
У нас офіційно працевлаштовані понад 2,5 тис.
співробітників, які отримують білу зарплатню.
Одну з найвищих у галузі.
Це дуже легко перевірити.
Ми системно підтримуємо наші заклади профільної освіти та надаємо перші робочі місця випускникам, робимо з них справжніх фахівців.
Ми за 15 років здали всі об’єкти! І готові відповідати за якість кожного! Але попри всі факти опоненти за гроші розповсюджують в Інтернеті цю брехню, – розповів Тимофеєв.
Як повідомлялося, Кабінет міністрів в рамках програми Велике будівництво планує виділити на будівництво доріг більше 100 млрд грн у нинішньому році.