Лідери картелю фальсифікували дані про працівників і техніку, чим поставили під загрозу "Велике будівництво" Зеленського
Лідери картелю фальсифікували дані про працівників і техніку, чим поставили під загрозу "Велике будівництво" Зеленського

Лідери картелю фальсифікували дані про працівників і техніку, чим поставили під загрозу "Велике будівництво" Зеленського

Найбільші підрядники Укравтодору компанії "Автомагістраль-Південь" і "Ростдорстрой" заявили на виконання ремонтів у 2020-2021 роках техніку і робітників, які мають одночасно виконувати роботи в різних регіонах України.Про це свідчить дослідження щодо наявних людей та техніки у вказаних лідерів дорожнього картелю, яке провели "Наші гроші" і "Ліга антитрасту".З цими компаніями наразі укладено 86 контрактів на 17,19 млрд грн, по яким строк виконання робіт спливає цього та наступного року. В тендерних пропозиціях по цим торгам "Автомагістраль-Південь" та "Ростдорстрой" вказували одних і тих же робітників на тій самій техніці, які мають робити ремонти доріг в різних куточках України одночасно.У ході дослідження проаналізовано 36 закупівель на суму 5,13 млрд грн, які виграв "Ростдорстрой", а також 50 закупівель на 12,06 млрд грн "Автомагістраль-Півдня".Загалом "Ростдорстрой" пообіцяв відремонтувати 35 доріг та вулиць у різних регіонах силами 240 працівників. У свою чергу "Автомагістраль-Південь" включив у пропозиції на 50 тендерів всього 330 робітників.При цьому дорожній робітник має бути фізично присутній у чітко визначених місцях ремонту дороги. Наприклад "Ростдорстрой" заявив Петра Володимировича Дудьєва на 2020 рік на виконання робіт по 20 об'єктам у Вінницькій, Черкаській, Миколаївській, Полтавській і Одеській областям. "Автомагістраль-Південь" заявила по півсотні одних і тих самих дорожніх робітників по об'єктам у Харківській, Одеській, Дніпропетровській та Львівській областях.Окрім маніпуляцій з працівниками, компанії так само вказували в різних тендерах одну й ту ж будівельну техніку. "Автомагістраль-Південь" і "Ростдорстрой" обіцяли, що орендовані котки будуть працювати на 24 і 15 об'єктах відповідно.Більше того, фірми подекуди взагалі не вказували жодних даних про наявну техніку у "Прозорро", а замовники вірили їм на слово. Приміром, "Автомагістраль-Південь" вказала відповідну інформацію про техніку лише у 26 з 50 закупівель.Детальніше про те, як жадібність дорожніх картелістів може веде до зриву "Великого будівництва", банкрутства інших учасників ринку та зниження якості доріг в Україні читайте у статті "Лідери картелю фальсифікаціями зривають "Велике будівництво" Зеленського".

Источник материала
loader
loader